Gå til innhold

Hahaha. Hør her:

Anbefalte innlegg

Skrevet

En mann jeg kjenner har nå fått barn med dame nr 2. Han har 2 barn fra før. De er 6 og 8. Den yngste som han har fått nå nylig er 14mnd eller no.

Og moren hans altså bestemoren til barna hadde gitt de 2 eldste 100kroner hver. Og da tar nye dama og krever at hennes datter også skal få 100kroner!!

For hun var jo også et barnebarn.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvor er "haha"et her?

Skrevet

Det er en selvfølge i stefars familie. Stebarnet skal også inkluderes.

Skrevet

Ja, men hun er 14mnd!

Hun må jo være syk i hodet. Hva skal en baby med 100 kr.

Enig med HI, noen mennesker ass.

Skrevet

om stebarnet også skal inkluderes så kreves det vell av hennes foreldre å gi penger til de andre to når den yngste får gave? man kan faktisk ikke forlange en gave...ærlig talt...

Skrevet

At det går ann? Håper dette er tull.

DET er trangsynst det.

Skrevet

Jeg synes ikke farmor absolutt må gi likt til alle tre hver gang.

Annerledes ved jul og bursdag, liksom, men sånn 'tilfeldige' små dryss må da for all del kunne foregå uten denslags etterspill.

Skrevet

men det var jo ikke et stebarn???var ikke han far til alle 3? og det var foreldrene hans , altså besteforeldrene til alle 3 som bare gav penger til 2!

og hva skal en baby med 100 kr??? spare selvfølgelig!!! hallo!!! kan jo være greit til senere det??

Idiotisk innlegg

Skrevet

jeg mener ikke at barn nr 3 skal forskjells behandles fordi det har en annen mor. Men dette var på en juleavsluttning eller noe sånt. Hvor barna skulle kjøpe seg noe der og da.

Hva skulle babyen kjøpe seg liksom?

Skrevet

Syns hun høres fryktlig firkanta ut hvertfall.

Hadde tatt bort gleden av å gi syns jeg, om jeg hadde vært farmor.

Skrevet

Synes det er litt situasjonsbetinget jeg da. Om jeg var bestemor og kom hjem til dem alle tre så hadde jeg gitt likt. Om jeg hadde en av dem med meg kunne godt den ha fått litt ekstra også hadde jeg gjort det neste gang jeg var med andre eller tredje og lignende. Et så lite barn har selvfølgelig ikke noe glede av 100 kroner der og da men har kanskje en sparebøsse.

Skrevet

Herregud da damer. Poenget er jo ikke om det var rett eller galt av farmoren, MEN at den nye svigerdatteren påpeker og FORLANGER at hennes barn skal få. Det er det som er frekt, ikke at farmor tenkte at de to eldste kunne få penger til kjøpe seg noe og DERMED ikke ga noe til den yngste.

Skrevet

Enig med deg HI. Det var teit. Og frekt. Hadde alle tre vært helsøsken så hadde en vel ikke reagert på at de to eldste som vet hva penger er og har egne ønsker for hvordan de bruker penger ble stukket til noen kroner? Minstemann sin dag skal da komme også

Skrevet

Skjønner virkelig ikke hvorfor enkelte er hysterisk over slike ting, vi har 3 barn, ei som er 8 en på 2 og en baby. Når mormor drar med seg eldste på kino ol så får hun ofte litt ekstra i tillegg, f.eks de handler inn litt klær, hårpynt, små leker osv osv. Da sitter ikke jeg å forlanger at mine andre to barn skal få like mye.

For en annen gang er det 2 åringen som er med mormor og handler på butikken å får seg en is eller en bok.

Skrevet

Hun bør være der å elske dem alle tre. At en mor forlanger og forventer at de skal få det samme hele tiden er helt på jordet. Gi dem opplevelser! Enig med de siste kommentarene her. (det er greit å gi dem alle ca det samme, men trenger jo ikke være til samm tid. Må manl f eks kjøpe nye sko til alle sammen i mars da, bare fordi en har vokst i føttene?)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...