Gå til innhold

Tips for hva jeg kan gjør med..


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

mye utflod, ekstremt mye svetting ?

føler meg skitten å at jeg lukter, selv om jeg ikke gjør det..

bruker truseinnlegg, men må vaske meg flere ganger om dagen for at jeg ikke skal få så forferdelig kløe i underlivet. må altid ha med meg ekstra truser når jeg er på jobb / andre plasser for at jeg av og til spyr så jeg tisser på meg..

blir litt slitsomt i lengden :s

 

andre som meg ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hei!

jeg har vel ingen tips, men jeg er glad for at det er fler enn meg som har utflod-problemet! dette er 3 gang jeg skal ha barn og dette er helt nytt for meg. Føles som om jeg tisser på meg en kort stund/rett etter jeg er ferdig på do. Da kommer det ganske mye utflod, farveløs og luktløs forøvrig. Men, utrolig ekkelt!!! kjipt å gå med våt truse hele tiden ja.

Jeg hverken spyr eller tisser på meg.. stakkars deg, høres verre ut det der!!

men, jeg hadde store problemer med at jeg tisset på meg når pg hvor som helst etter mitt andre barn hele det første året. Helt jævlig!!! men heldigvis er de musklene blitt litt sterkere igjen, men nå lurer jeg på om det kan være grunnet til disse utflodene?!

 

guri hva vi må gjennom vi kvinner...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

off, det er slitsomt :s

 

var hos legen idag, så spurte om det var noe grunn til dette, men hun sa bare at det var normalt og at man må vaske seg uten såpe å prøve å ikke tørke så mye..

 

nå har kvalmen endeli gitt seg da, litt spying enda men veldi lite , heldigvis ! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Meg også til de grader.

Når jeg hoster så drypper det litt t.o.m, utrolig plagsomt. Idag beg jeg å lure på om vannet går eller hva. Må bare gå med innlegg og prøve å knipe mye for å trene lukke muskelen.

Har nok arvet blæra mi etter min mor, jeg da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...