Anonym bruker Skrevet 2. april 2011 #1 Skrevet 2. april 2011 gir dere da bare et par t-skjeer og så øker opp gradvis for hver eneste gang dere skal prøve et nytt glass? Tenker på babyer rundt 6 mnd...
Anonym bruker Skrevet 2. april 2011 #2 Skrevet 2. april 2011 Jeg lagde hjemmelaget mat, og det var derfor greit å gi småprøver. Dersom du gir kjøpeglass hadde jeg vel gitt så mye ungen vil ha?? Går det an å fryse ned matglassene så hadde jeg kanskje gjort det (i isterningsbrett), for de spiser jo ikke et helt glass til måltidene når de er så små... eller ?
Anonym bruker Skrevet 2. april 2011 #3 Skrevet 2. april 2011 Nei. Når han først hadde begynt med middag, kjørte jeg på med så mye han ville av de forskjellige glassene. Men kanskje greit å ta det med ro helt til babyen spiser full posjon..
Anonym bruker Skrevet 2. april 2011 #4 Skrevet 2. april 2011 Takk for svar! Flere erfaringer? Jeg tenker at det jo blir vanskelig å varierere mellom flere middagsglass-typer dersom en skal bruke en uke på å trappe opp de ulike sortene, vil jo ta år da før vi kan velge og vrake i smaker... HI
Anonym bruker Skrevet 2. april 2011 #5 Skrevet 2. april 2011 Jeg lagde all mat selv og hun spiste så mye hun ville ha. Det var sjelden hun ikke ville spise mer enn et par skjeer. Spiste nesten alltid opp alt sammen. Hun fikk alltid pupp først, og grovt regnet spiste hun vel mellom 100 og 150 g ved 6 mnd alder, uavhengig om det var hjemmelaget eller en sjelden gang fra glass.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå