Anonym bruker Skrevet 2. april 2011 #1 Skrevet 2. april 2011 Skal ut for å kjøpe meg rullekebab. Vil spise den hjemme. Har ikke bil og skal gå ca 10 min. Tenkte å putte den i en termos til jeg kommer hjem. Synes jeg er lur selv nå,men om det vil funke er en annen sak.
Anonym bruker Skrevet 2. april 2011 #3 Skrevet 2. april 2011 Lettere med aluminiumsfolie med et kjøkkenhåndkle rundt kanskje?
Anonym bruker Skrevet 2. april 2011 #4 Skrevet 2. april 2011 Det er jo aluminiumsfolie rundt da 17:44 HI
Anonym bruker Skrevet 2. april 2011 #5 Skrevet 2. april 2011 Veldig spennende og interessagt tema du tar opp her. Jeg tror ikke jeg ville putta den i en termos, da blir salaten og dressingen også varm. Jeg syns faktisk det er bedre med litt lukna kebabkjøtt enn varm dressing.
Anonym bruker Skrevet 2. april 2011 #6 Skrevet 2. april 2011 Javel - jeg spiser ikke kebab...;-) Men vet at alufolie med håndkle rundt holder varmen veldig godt :-) Syntes det hørtes litt klønete å putte den nedpå en termos?
Anonym bruker Skrevet 2. april 2011 #8 Skrevet 2. april 2011 tips jeg fikk av de som lager de. putt den i ovnen/microen ei lita stund
Anonym bruker Skrevet 2. april 2011 #9 Skrevet 2. april 2011 Er en mat termos,så blir ikke klønete å få den oppi. Tror ikke salaten blir varm av dette. Men den som venter får se. he he... HI
Anonym bruker Skrevet 2. april 2011 #10 Skrevet 2. april 2011 Nei,for da blir sausen helt rennende og salaten varm 18:01 HI
Anonym bruker Skrevet 2. april 2011 #11 Skrevet 2. april 2011 Kan du ikke ta med deg en ekstra beholder for salaten og dressingen da? Så kan du be dem legge det hver for seg? Så kan du enten ha selve kebaben i en termos (fortrinnsvis mattermos) eller du kan ha folie rundt (med glava) eller du kan varme det opp når du kommer hjem? Så mange muligheter! Spennende! ;-)
Anonym bruker Skrevet 2. april 2011 #12 Skrevet 2. april 2011 He he...... Mange gode forslag her. Eller kanskje jeg bare kan ta med meg alle ingrediensene hjem i tupperware bokser og lage den selv når jeg kommer hjem. HI
Anonym bruker Skrevet 2. april 2011 #14 Skrevet 2. april 2011 Haha... Mange gode forslag Jeg ville stappa et ullskjerf ned i veska og lagt posen med rullekebaben (som også var innpakket i alu.folie) ned i der. Dette kan vi jo - det eneste som holder varmen er ull, ull, ull (...eventuelt isopor, men det blir nok litt knotete å fylle veska med isopor!
Anonym bruker Skrevet 2. april 2011 #15 Skrevet 2. april 2011 Putt den opp der sola aldri skinner. Garantert varm når du kommer hjem.
Anonym bruker Skrevet 2. april 2011 #16 Skrevet 2. april 2011 tam tam tam tam tam......... her kommer resultatet : Det funket bare litt. Den var lunken,men salaten var kald og frisk. Så da får jeg prøve ut de andre tipsene en annen gang. Men den var god da!
Veldig_lykkelig_mamma Skrevet 2. april 2011 #17 Skrevet 2. april 2011 Supert at du er mett?! men nå har jeg lyst på rullekebab.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå