Trultemor90 Skrevet 2. april 2011 #1 Skrevet 2. april 2011 Er det noen av dere som har opplevd stølhets følelse i magen. eller på en måte under magen mot underlivet?..
2,5barn+1engel Skrevet 2. april 2011 #3 Skrevet 2. april 2011 ja, jeg fikk det allerede i uke 28-29.. men hodet har ligget dypt nede i bekkenet siden halvveis ca i svangerskapet.. nå er jeg 35 + 4 og har samme stølhetsfølelsen så og si hele tiden.. har vært moden med 1 cm åpning siden uke 32.. Legen på sykehuset sier at det kommer veldig ofte da ungen ligger langt nede i bekkenet..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå