Contura Skrevet 2. april 2011 #1 Skrevet 2. april 2011 Vi er så heldige å ha fått tilgang til en leilighet på Gran Canaria, men det jeg synes er vanskelig er å finne flybilletter til en ok pris....... Noen som har tips? Synes det er en jungel der ute.....
Contura Skrevet 2. april 2011 Forfatter #2 Skrevet 2. april 2011 Fribilletter ja.........oversettes herved til "flybilletter" ;D
Sylteflesk Skrevet 2. april 2011 #3 Skrevet 2. april 2011 Det kommer jo helt an på når dere skal reise. Men sånn generelt er det ikke mange billige flybilletter å finne dit. Charterselskapene har kun fly, men det er ikke så billig, kanskje hvis man har is i magen og tør å vente til siste liten når det legges ut billige restplasser. Ellers er det vel Norwegian som flyr dit fra Norge, og kanskje Ryanair, men da er det ikke direktefly.
* 5 om dagen * Skrevet 2. april 2011 #4 Skrevet 2. april 2011 norwegian har gode priser synes jeg. du kan jo prøve å gå inn på diverse flyselskaper,og prøvebestille,rutefly er vel ikke så dyrt som charter.
Contura Skrevet 2. april 2011 Forfatter #5 Skrevet 2. april 2011 Vi kan egentlig reise hele året - det må bare times mtp. jobb og skoleunger. Har tre små fra 3 - fjortis:D Vi bor nordpå, og da begrenses det jo fort i flyutvalg.......og å ta ulike fly nordfra for så å bytte sørpå blir visst gruelig dyrt. Søren altså, jeg som ved første tanke trodde at dette kunne bety litt billigere sydenferie........Er jo billigere å hoppe på restplasser - hvis man klarer det med en familie på 5. Dessuten må bruken av leiligheten planlegges på forhånd, det er jo ikke bare å håpe på at den står tom. (Bedriftens leilighet) Men: Om man velger restplass og ikke vil bruke hotellet som følger med i pakken - hva gjør man da? Godtar reiseselskapene det?
♥Klumpen og Lillesnuppa♥ Skrevet 2. april 2011 #6 Skrevet 2. april 2011 Vi skal til GC neste uke. Billigst fly hadde da star tour - betydelig billigere enn Norwegian eller sas som også flyr dit. Betalte el ca 10000 for 2 voksne og en på 2 år og ei på 3mnd. Fra Oslo da...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå