Gå til innhold

Hvor bestille billige fribilletter til Gran Canaria?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi er så heldige å ha fått tilgang til en leilighet på Gran Canaria, men det jeg synes er vanskelig er å finne flybilletter til en ok pris.......

Noen som har tips?

Synes det er en jungel der ute.....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fribilletter ja.........oversettes herved til "flybilletter" ;D

Skrevet

Det kommer jo helt an på når dere skal reise. Men sånn generelt er det ikke mange billige flybilletter å finne dit. Charterselskapene har kun fly, men det er ikke så billig, kanskje hvis man har is i magen og tør å vente til siste liten når det legges ut billige restplasser. Ellers er det vel Norwegian som flyr dit fra Norge, og kanskje Ryanair, men da er det ikke direktefly.

Skrevet

norwegian har gode priser synes jeg.

du kan jo prøve å gå inn på diverse flyselskaper,og prøvebestille,rutefly er vel ikke så dyrt som charter.

Skrevet

Vi kan egentlig reise hele året - det må bare times mtp. jobb og skoleunger. Har tre små fra 3 - fjortis:D

Vi bor nordpå, og da begrenses det jo fort i flyutvalg.......og å ta ulike fly nordfra for så å bytte sørpå blir visst gruelig dyrt. :(

Søren altså, jeg som ved første tanke trodde at dette kunne bety litt billigere sydenferie........Er jo billigere å hoppe på restplasser - hvis man klarer det med en familie på 5. Dessuten må bruken av leiligheten planlegges på forhånd, det er jo ikke bare å håpe på at den står tom. (Bedriftens leilighet)

Men: Om man velger restplass og ikke vil bruke hotellet som følger med i pakken - hva gjør man da? Godtar reiseselskapene det?

Skrevet

Vi skal til GC neste uke. Billigst fly hadde da star tour - betydelig billigere enn Norwegian eller sas som også flyr dit.

Betalte el ca 10000 for 2 voksne og en på 2 år og ei på 3mnd. Fra Oslo da...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...