mamman til to gutter Skrevet 2. april 2011 #1 Skrevet 2. april 2011 Er det noen som har denne sykkelen til sitt barn? http://coop.no/Varer/Sport/Sykler/ct-2010-dr-dragon-16-gr/ Lurer på om kvaliteten er ok. Er i utgangspunktet skeptisk til sykke fra obs, men han ønsker seg veldig en grønn sykkel og dette er den eneste jeg finner. Tar også i mot tips om andre grønne sykler i str 4-6år hvis noen har det:-)
De to sjarmtrolla og guttspira Skrevet 2. april 2011 #2 Skrevet 2. april 2011 Å jeg kunne tenkt meg den til jente i lilla Ser at hele kjeden er dekt, det er et pluss. Men vet at "billige" sykler ofte er tunge å trå på, så det er vell dette det står på om vi skal kjøpe den
Sylteflesk Skrevet 2. april 2011 #3 Skrevet 2. april 2011 Merida har en grønn sykkel i hvert fall, du kan vel ringe dem for å sjekke hvor den selges, men jeg tror G-sport har Merida. http://www.merida.no/dakar-616-boy.161396.no.html Ellers så kom faktisk Cycletrack (merket til Coop) bra ut i barnesykkeltesten i Foreldre og Barn i fjor.
mamman til to gutter Skrevet 2. april 2011 Forfatter #4 Skrevet 2. april 2011 Tusen takk for hjelpen! Nå har jeg ringt omtrent alle sportsbutikkene i området som står som forhandlere av Merida og ingen har denne syklen inne. Jeg får se om jeg får overtalt han til en annen farge, hvis ikke er det flere som har sagt de kan bestille opp denne syklen:-) Han har mest lyst til å beholde 3-hjulssykkelen selv, men jeg syns den begynner å bli litt liten, så jeg tenkte at hvis han får fargen han ønsker seg, så er det større sannsynlighet for at han kommer til å like og sykle på den.
Sylteflesk Skrevet 2. april 2011 #5 Skrevet 2. april 2011 Ellers så går det jo an å kjøpe en annen (brukt?) sykkel og spraylakkere den grønn med billakk på boks :-) Hvis det er helt krise med den grønnfargen ...
mamman til to gutter Skrevet 2. april 2011 Forfatter #6 Skrevet 2. april 2011 Vi fant aldri noen grønn sykkel, men det ordnet seg veldig fint når vi kom i butikken. Det viste seg at den grønnfargen ikke var så viktig likevel, da ville han nemlig ha alle syklene han så:-) Det ble en blå og hvit til slutt. Han var ikke veldig ivrig på å sykle på den etterpå, men det ble en liten tur og vi satser på at når han får øvd litt mer syns han det er morsommere også:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå