Anonym bruker Skrevet 2. april 2011 #2 Skrevet 2. april 2011 I dag står det mellom, Baktepoter med div. Halvfabrikat makronnie form ikke helt bestemt meg enda.
Anonym bruker Skrevet 2. april 2011 #3 Skrevet 2. april 2011 Har ikke bestemt meg ennå, men det står mellom følgende; -svinefilet, kalkunbryst, kyllingfilet, gryterett (hjemmelaget med kjøttdeig, bønner, linser, løk, paprika og mais) Det er det jeg har i fyseren om dagen:)
Anonym bruker Skrevet 2. april 2011 #5 Skrevet 2. april 2011 Lasanje, fløtegratinerte poteter og hvitløksbrød blir der her:) Det er jo lørdag så blir vel heller kveldsmat =)
Anonym bruker Skrevet 2. april 2011 #6 Skrevet 2. april 2011 har du fløtegratinerte poteter til lasagne?!
Anonym bruker Skrevet 2. april 2011 #7 Skrevet 2. april 2011 Er det ingen som har litt mere spennende retter? Jeg er skikkelig matlei og trenger noe "nytt".. Ikke pizza, lasagne og gryterett:(
Anonym bruker Skrevet 2. april 2011 #10 Skrevet 2. april 2011 Her blir det stekt kyllingfilèt i biter oppi pitabrød. Samt god salat og dressing. NamNam.
Anonym bruker Skrevet 2. april 2011 #11 Skrevet 2. april 2011 Pitabrød? Det kan du fylle med masse godt.
Anonym bruker Skrevet 2. april 2011 #12 Skrevet 2. april 2011 Koteletter og grønnsaker.. http://www.matprat.no/sunn/sunne-oppskrifter/sunne-oppskrifter-god-samvittighet/koteletter-og-gronnsaker-i-ovn/ Pleier å servere det med kokte poteter og peppersaus.
Anonym bruker Skrevet 2. april 2011 #13 Skrevet 2. april 2011 Koteletter har jeg ikke spist på år og dag, så kanskje DET skal prøves i kveld:) Hi
Anonym bruker Skrevet 2. april 2011 #14 Skrevet 2. april 2011 Stekt kyllingfilèt med ris og herlig fetende Bali-saus.
Anonym bruker Skrevet 2. april 2011 #15 Skrevet 2. april 2011 Vi skal ha biff med bakte småpoteter, løk, sopp og blomkål. Skal i barnebursdag ettermiddag og poden får nok stilt sulten sin i form av pølser der, så da blir det voksenmiddag i kveld.
Ireyna Skrevet 2. april 2011 #16 Skrevet 2. april 2011 Vi skal ha chili- og hvitløksmarienerte scampi stekt i panne, med aioli og hvitløksbrød til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå