Gå til innhold

Gravidbukser????!!!!?????


Mamma i lykkerus

Anbefalte innlegg

Nå har jeg gitt opp internettsøkingen min....

 

Fy fader så utrolig mye stygge bukser det finnes til gravide.

Skal jeg gå i tights og joggebukse i 6 måneder til?

 

Noen som har noen tips om hvor man kan få ok bukser til gravide?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

gå på hennes og maurits!!! der har jeg handlet 2 stk, til 400 kr stk, bare haelt herlige å gå med ,kjempefornøyd :) er dongeri, med stoff over kneppingen som går over magen, for å likosm holde buksa på plass.

 

de hadde flere fine i dongeri, + andre varianter :) sjekk ut nermeste butikk :) fant ikke på nett, så etter link, men ikke de buksene jeg har.

bare uker siden jeg kjøpte :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har kjøt 2 bukser på HM, er faktisk veldig fornøyd. Trodde ikke jeg skulle like noen av dem, så ble positivt overasket:)

God investering for min del.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis de fra HM blir for store anbefaler jeg Polarn o pyret. De har i mindre str og jeg kan faktisk bruke min når jeg er ferdig. SÅ fin er den!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

for store ? jeg er liten og nett, så str da jeg var der for første gang, og fikk sjokk, tenkte som så at de passer aldri jeg, men synet bedrar :)

jeg er 1.59 høy og veier nå ca 64 kg(24 u p vei)

 

jeg bruker når str 40 tror jeg d var :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Butikken "Svangerskapet" på Majorstua har veldig mange fine bukser for gravide (de har også nettbutikk). Jeg kjøpte en sort bukse da jeg var 4-5 måneder på vei og har bodd i den siden, den ser ikke brukt ut. Kostet litt, men vel verdt pengene.

 

Jeg "arvet" en nesten lik bukse fra H&M og kvalitetsforskjellen og komforten var mye dårligere, den satt ikke pent rett og slett. I forrige svangerskap brukte jeg en type gravijeans fra H&M, den var veldig god, men den passet absolutt ikke denne gangen, tror kiloene har satt seg annerledes denne gangen for har ca samme vektoppgang. Ellers har jeg bodd i en mammatights fra H&M, billig og grei, men gått i stykker flere steder, så har sydd den flere ganger. Den går i søpla når svangerskapet er over om et par uker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...