Gå til innhold

Noen som har sett hjerte slå da?


Atterengang

Anbefalte innlegg

Det fikk vi se på torsdag:) Det var ganske spesielt... Trur det var bra for mannen å se at det faktisk var noen der, gikk kanskje litt mer opp for han da.. Vi fikk med en fødselsbok, med en del til mor, og den andre delen til far, og han hadde faktisk lest den nesten ferdig etter at jeg hadde lagt meg her om dagen :) Veldig søt:)

Lykke til alle sammen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Åå, så spennende!! skal på UL torsdag og da er jeg 7+4 på vei, så håper å få se hjerte :) Tror kanskje det vil synke inn hos samboer her også da!

hvor langt er du på vei?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er ca 7+ og har også lyst til å få til en ul, for å se at alt er som det skal (det lille man kan se ihvertfall).. og ikke minst om det er en eller to :-P på hvilket grunnlag har dere her fått tidlig ul på, og hvordan gå frem? Fastlege?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 8 uker idag :) Ho satte meg egentlig tilbake til 7+2 når jeg var 7+5. Men velger inntil videre og regne utifra min siste mens jeg..

Så får jeg se på ordinær UL.

Dette var privat, så grunnlaget var meget selvbestemt;)Hehe..

Jeg ville bare se at hjertet slo, å det gjorde det :) Det slår jo fra uke 6, så man kan se det i uke 7, så slå til:) Anbefaler det virkelig.. Fikk med bilde også, det ligner bare på en litt avlang klump da.. Hehe.. Men hvis du drar i uke 9, så vil du se bein og armer faktisk:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var også privat i uke 6+2 og fikk sett hjertet slå! Det angrer jeg ikke på. Vi har bestilt en ny privat UL i uke 13 da vi er på påskeferie i utlandet. Gleder meg, for det skal være mulig å finne ut om det blir gutt eller jente til dess. Du kan få privat UL i hele landet men det koster rundt 1000kr.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ha vært på ul å sett hjertet slå, var ca 7+4, men ul legen sa at det er alltid +\- 1 uke fordi de vokser litt ujavnt i begynnelsen er i dag 9+2 . Det er mer riktig seinere på ul. Jeg skal ta duo test og da får jeg ul på sykehuset ca uke 12. Har også fått time til den vanlige ul på A-hus 15\6. er da 19+5. Så da er det bare å glede seg ;)

 

Lykke til alle sammen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg gikk til gynekologen min å ba om undersøkelse, å fikk det :) Det er mest for å se om det bare er 1 der, å for å se hjertet <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ble innlagt på sykehuset på grunn av dehydrering, så da fikk jeg se hjerte. Måtte se om alt var fint :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir fulgt opp på Ahus for ufrivillig barnløshet (har prøvd i snart 9 år), og har vært på 2 ultralyder. Første når jeg var 6 uker, da så vi en klump med et hjerte som slo, og nå på torsdag, da var jeg 9 + 2, da fikk vi se en baby! Det var sykt. Bitteliten med hode, mage, rygg, armer og ben. Og et bittebittelite hjerte som slo. Den turnet rundt inni der, sa de... Jeg bare gråt jeg! hi hi...

 

Er veldig happy! Det er nok en liten tøffing inni der. Ser ut som det går bra nå! :-)

Skal på ny ultralyd om 2 uker. Fikk beskjed om at det egentlig ikke var nødvendig, men jeg fikk lov alikevel...

De er ganske sikker på at ting går bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AC1979

Så utrolig gøy det hørtes ut. Går også på A-hus på ul har vært der bare engang enda, men skal inn i ca uke 12. Gleder meg. er 9+4 i dag, så ganske likt vi ;)

 

Krysser fingrene for oss <3

 

Ha en fin uke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja sant det er moro å se det lille hjerte banke i den lille rekekroppen? Jeg var på ultralyd tidlig i uke 7 og fikk se hjertet slå :) Utrolig fint å få se, og ikke minst betryggende å vite at det lever noen der inne (selv om det jo er tidlig, da).

 

Jeg har fått tidligultralyd for å stadfeste hvor langt i svangerskapet jeg er kommet, fordi jeg ikke har noen menstermin å regne ut fra og skal ha duotest. Da må man vite nøyaktig "alder" på embryoet/fosteret først.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...