Gå til innhold

12 uker i dag!!!


Herman sin mamma

Anbefalte innlegg

Endelig!!! har ventet hele uka på denne dagen!!! Det eneste jeg lurer på nå, er om jeg er i 1. eller 2.trimester nå? Noen mener nemlig at man er i 1.trimester frem til 12+6. Mens andre mener at man er i 1.trimester til 11+6.

 

anyway.. På onsdag er det kontroll og UL. Og forhåpentligvis kan jeg slappe litt mer av da :-D Jeg håper virkelig alt er i orden!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hipp hurra, og gratulerer! De fleste "kalkulatorerer" jeg har sett på stemmer det best med dato for når "risiko for spontanabort avtar" at det er 11+6. Jeg teller etter det, og har én uke igjen på mandag.

 

Lykke til videre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer!!!

 

Har også selv en uke igjen til mandag, og gleder meg fælt :) Da er første "milepæl" besteget så da er det bare frem til uke 18 jeg går å gleder meg til :):D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hurra! :) Jeg er like langt gravid som deg :P 13 uker førstkommende lørdan. thihi.. Man er i 1. trimester frem til 12+6. Da begynner man på 13. uke og har 12 uker/3 mnd "bak" seg :) Jeg har bedt om en tidligere ul selv og skal dit i uke 15 hos jordmor. Det vil lette litt på bekymringen min :) Hvor i landet hører du til? Ble så fasinert at vi er "like langt" på vei ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei på deg!

Så moro at vi er like langt på vei! Jeg var på UL på onsdag jeg da! Og i magen min er det en sprellende liten baby på 6,5 cm! Skjønningen selv. Vinket og styra på der inne!

 

Jeg hører til på Eidsvoll jeg da. I Akershus! Hva med deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bor i Fetsund så det er Akershus her også :) Jeg skal til første time hos jordmor siste uken i april så jeg håper på ul da :) Det er så spennende så jeg har nesten "dårlig tid" med graviditeten. hehe.. Har du fått noen annen termin enn den man regner ut selv ennå? Min foreløpige er jo 17 oktober, inntil jordmor har sjekket :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...