Gå til innhold

Symptomer?


gledes

Anbefalte innlegg

Hei!

Her er mine symptomer 4+3:

Trøtt. Minimalt med mensmurring og kanskje litt vondt i puppene om jeg klemmer litt til... =D Ikke så mye å skryte av. Føler meg ikke så veldig gravid men det kommer vel snart.

Kjenner at det er noe på gang da... litt tung fornemmelse fra navlen og ned.

 

Hvordan står det til med symptomene til dere andre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kvalme, halsbrann, ØMME pupper, trøtt hele tiden og tisser masse + vekslende hard og løs mage. Er bare i Uke 5+3, så syns dette er litt tidlig og være kvalm ;) Tenkte kanskje jeg skulle slippe unna den kvalmen jeg :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En får håpe kvalmen ikke herjer for lenge "MissRuffo" :)

Jeg er 5 uker i dag, og symptomer kjenner jeg ingenting av.. begynner å bli litt stressa. Er i uforskammet god form! Men det kommer vel.... Følte meg mer gravid med de to andre.

 

Andre som er symptomfrie, eller var det i uke 5?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har absolutt ingen symptomer. Synes det er grusomt. Er 6 uker på vei i dag. burde vel ha kommet nå mener jeg. Trenger ikke kvalmen men ønsker så gjerne å føle noe. Et eller annet. Føler jeg må gå til lege bare for å bekrefte at det er noe der

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner veldig godt følelsen din. Jeg ringte legekontoret mitt og skal dra av gårde med en HCG-prøve for å bli litt roligere. (Hadde en SA i februar, ikke hatt SA før.)

Har du ikke mulighet til å ta en HCG-prøve du også "anonym"?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er meg, anonym, Ikke egentlig meningen å signere med anonym.

 

Jo, kan sikkert gjøre det. har ikke tid før over helgen. Men da har jeg forhåpentligvis begynt å merke noe. Kan høre med faren min som er gynekolog.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hehe, ja jeg tenkte kanskje det. :) Praktisk å ha en gynekolog i familien da, spørre seg litt til råds. Lykke til iallefall. Nå drar jeg snart av gårde med urinprøven min. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har alle symptomer som finnes minus bekkenløsning. Det er ikke så vedig mye å trakte etter! De fleste jeg kjenner har hatt ekstremt problemfrie svangerskap med lite symptomer. Det er like normalt det som å ha en drøss med symptomer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...