Dreasi:) Skrevet 1. april 2011 #1 Skrevet 1. april 2011 Hei Metti:) Håper du er innom her og ser av og til for jeg lurer faktisk på noe Hva gjorde du annerledes den mnd du ble gravid? Jeg har lest at du var en spotter, det er jeg også, begynner nesten alltid å spotte allerede en uke før mens. Jeg er nå i 14pp og begynner å bli veldig utålmodig!:/ Derfor hadde jeg blitt veldig glad om du delte med meg/oss hva det var du gjorde, eller om du gjorde noe i det hele tatt? Tok noe tilskudd? Slappet du mer av? ja, you name it Blir veldig glad om du tar deg tid:) Klem Dreasi:)
Metti er håpefull Skrevet 4. april 2011 #2 Skrevet 4. april 2011 heisann Jeg har vert i København i helgen samtidig som jeg ikkje er like mye inne på BIM . Men jeg så heldigvis innlegget ditt nå . Jeg gjorde ikke noe anderledes. Jeg tok bare folat men el var to uker forsinket men pga at jeg tempet så visste jeg om det. kan være jeg slappet mer av siden jeg trodde jeg ikke skulle få el denne mnd. men angående spottingen så spottet jeg i ca 10 dager da jeg fant ut at jeg var gravid. Det stoppet opp ca to dager etter ikm . Så du må ikke bli fortvilet selv om du begynner å spotte !! nå har jeg bare hvit uflod I morgen skal eg te legen . Håper det går bra er litt nervøs kjenne eg for har hatt så lite symptomer men i dag begynne eg bli litt mer kvalm masse lykke til : )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå