Gå til innhold

Påskeegg - bare for barn?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som bruker å få påskeegg av kjærestene sine?

 

Hva får dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, han syns jeg er feit nok fra før.

Skrevet

Det er ille nok hvis noen gir oss ei konfekteske, og den "buler" ut av skapet selv om den ikke er synlig utenfra.

Skrevet

Sånn er det med vinflasker også.

Skrevet

Jeg fikk ifjor, vet ikke om jeg får iår. Syntes det er koselig jeg :) Ifjor fikk jeg en chips og noe småtteri, pluss flaxlodd og bokstav flax :)

Skrevet

Jeg hadde blitt kjempelei meg om jeg ikke fikk!

Skrevet

Får ikke av mannen min, men kjøper selv. Det har jeg alltid gjort.

Her i huset har mamma alltid det største og mest bugnende påskeegget som jeg går og småspiser av hele påska :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...