Anonym bruker Skrevet 1. april 2011 #1 Skrevet 1. april 2011 Damer og herrer, hvor ble det av dere? Jeg følger gjerne etter!
Anonym bruker Skrevet 1. april 2011 #3 Skrevet 1. april 2011 Er det bedre nå da, mener du? Jeg synes det veksler mellom tamt og ondskapsfullt her inne for tiden. Det var virkelig ikke slik før, og uansett holdt den ertegjengen seg på krangle. Jo, jeg savner virkelig Ypperten..
Anonym bruker Skrevet 2. april 2011 #4 Skrevet 2. april 2011 Ja det gjør jeg å. En helt fantastisk fyr, med en alt for misforstått humor.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå