Gå til innhold

Hva driver dere med i kveld...


Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er ikke noe på tven, ikke noe som skjer her så jeg kjeder meg...

 

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg kjeder meg ogsåå...

Skrevet

Ser King Kong, sitter på bim, venter på pizzan i ovnen, og på at samboern skal komme hjem fra fylla.

Også venter jeg på baby, da. Har støvsuget og sprunget i trapper helt til før filmen, så håper det skjer noe inatt:)

Du kan jo kanskje laste ned en film eller no?:)

Skrevet

Ser på "Singin' in the rain" på TCM, strikker og spiser M.

Skrevet

Jeg sitter i sofaen og ser Skavlan. Kjedelig!

Har ondt i ræva fordi jeg har sittet så lenge. Skulle ønske jeg kunne bange typen min idag. Men han er ikke her. Så jeg er på Dib istede.

Skrevet

Haha, jeg har også vondt i røva etter å sittet for lenge på den, men orker ikke å gjøre noe annet...

 

 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...