Anonym bruker Skrevet 1. april 2011 #1 Skrevet 1. april 2011 Det er ikke noe på tven, ikke noe som skjer her så jeg kjeder meg...
Anonym bruker Skrevet 1. april 2011 #3 Skrevet 1. april 2011 Ser King Kong, sitter på bim, venter på pizzan i ovnen, og på at samboern skal komme hjem fra fylla. Også venter jeg på baby, da. Har støvsuget og sprunget i trapper helt til før filmen, så håper det skjer noe inatt:) Du kan jo kanskje laste ned en film eller no?
Himmel og hav Skrevet 1. april 2011 #4 Skrevet 1. april 2011 Ser på "Singin' in the rain" på TCM, strikker og spiser M.
Anonym bruker Skrevet 1. april 2011 #5 Skrevet 1. april 2011 Jeg sitter i sofaen og ser Skavlan. Kjedelig! Har ondt i ræva fordi jeg har sittet så lenge. Skulle ønske jeg kunne bange typen min idag. Men han er ikke her. Så jeg er på Dib istede.
Anonym bruker Skrevet 1. april 2011 #6 Skrevet 1. april 2011 Haha, jeg har også vondt i røva etter å sittet for lenge på den, men orker ikke å gjøre noe annet...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå