Gå til innhold

Liv i magen


mariasola

Anbefalte innlegg

Jeg lurer på om dere andre kjenner masse liv?! Jeg har ca termin 25 august, og kjenner egentlig veldig veldig lite liv... *engstelig*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har termin 30 August, og kjenner ikke noe liv.. kjente liv for første gang når jeg var i uke 17, men var bare 2 dager jeg kjente det, å er nå i uke 18+5 å ikke kjent no mer siden de dagene..

 

så nå går jeg bare å venter på å få kjenne den lille igjen :)

 

 

men du har nok ikke noe å engste deg for. har du vært på ultralyd ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo så deilig å kjenne de små (etterhvert store) bevegelsene <3 Dette er 3 gang vi er gravid, så forventet egentlig å kjenne liv kjempetidlig.... Kjente litt for noen dager siden , men det var bare et par dytt..

 

Har ikke vært på UL, men skal på mandag.. *spent*

 

Håper du kjenner mer snart =)=)=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det kan jeg tro :D

jeg er førstegangs, så gleder oss mye til vi begynner å kjenne spark og slikt :)

 

lykke til på UL da :):)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er 18+5 i dag, og termin 30 august, begynte å kjenne det litt i begynnelsen av uka.. men i sta såg jeg det litt utenpå magen:) kjempegøy:) Var på ultralyd i sta:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har termin 30 august, vært på ultralyd og så masse liv der, men har bare kjent liv såvidt innimellom, enda jeg venter nr 4 og trodde jeg skulle kjenne mye liv tidlig. Sist tok det lang tid før jeg kjente noe særlig liv, og var vanskelig å finne hjertelyden, men det var bare fordi morkaka lå på fremre vegg og gjemte både bevegelser og hjertelyd på en måte. Så jeg er ikke bekymra for at ikke jeg kjenner så mye enda.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har termin 31.august, og jeg kjenner masse liv, både innvendig og utvendig.. føles som om jeg blir sparket ned av og til:P

 

Er førstegangs, og begynnte å kjenne det i 16+2 så har det bare tatt seg opp med mer og mer for hver dag:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...