Gå til innhold

Hei jenter! Noen fra Enebakk her?


"happy"

Anbefalte innlegg

Er en jente (dame) på 36 år fra Førde som i sommer skal flytte til Enebakk. Lurer derfor på om det er andre med august-mager her inne fra Enebakk. Hyggelig å vite om det er flere som kommer til å trille rundt der. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Enebakk e jo ikkje som Førde. Så er det Flateby, Ytre Enebakk el Kirkebygda du skal flytte til?Flateby-Ytre Enebakk= førde-Jølster.

Har du barn fra før?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal bo i Kirkebygda, men Ytre Enebakk og Flateby er jo ikke så langt unna, så tar alt under ett jeg. Bare hyggelig å ha noen å møte av og til når en skal gå hjemme ett år.

Dette er mitt første barn. :-)

Spennende!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Hei! Jeg bor i Ytre Enebakk, er 33år og venter mitt første barn i juli:) Har tenkt at man muligens blir kjent med flere mødre gjennom helsestasjonen i Kirkebygda.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! :-)

Har tenkt det samme, at en forhåpentligvis blir kjent med flere gjennom helsestasjonen. Blir et langt år å gå hjemme hvis ikke man har noen man kjenner der.

Tidlig eller seint i juli du har termin? Jeg har termin i slutten av august, så det er en stund igjen enda. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg bur også i Ytre Enebakk,er 32 og venter barn nr. 3 i Juli. Helsestasjonen kaller jo inn til barseltreff, så da kjem man i ei barselgruppe om ein vil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei.

Det høres veldig bra ut. Synes det er litt "skummelt" å skulle flytte til Enebakk og få mitt første barn og ikke kjenne noen andre enn han jeg skal flytte sammen med. Så jeg tar i mot alt jeg kommer over :-)

Men godt å høre fra noen som har erfaring at det finnes barselgrupper man kan bli med i :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...