Anonym bruker Skrevet 1. april 2011 #1 Skrevet 1. april 2011 Jeg har igjen noen kg etter siste svangerskap, da spesielt mage. Baken og lårene er vel også litt i største laget. Ikke er det stramt heller:( Nå er våren kommet og jeg ønsker å kjøpe meg nye klær. Vi skal til syden også i påsken. Trenger tips til hva slags klær jeg kan bruke. Kan nevne at jeg er 163 cm lang og 66 kg. Jeg er ingen "kjerring" i klærne er heller ikke stor fan av tights og tunika (da må det i såfall være noe skikkelig stilig) Jeg er ingen ungjente lengre, har rukket å bli 30. Tusen takk for tips! Og send gjerne med en link til noe:)
Anonym bruker Skrevet 1. april 2011 #2 Skrevet 1. april 2011 Ingen? Trodde det var masse moteløver her inne jeg?
Anonym bruker Skrevet 1. april 2011 #5 Skrevet 1. april 2011 Ja..kanskje det..men hvor finner jeg det da?
Anonym bruker Skrevet 1. april 2011 #7 Skrevet 1. april 2011 Har ikke sett omslagskjoler i noen av disse butikkene, derfor jeg spurte, for jeg har sett etter det tidligere. Visste ikke at jeg skulle se i klesbutikker altså!
Anonym bruker Skrevet 1. april 2011 #8 Skrevet 1. april 2011 Jeg kjøper omslagskjoler hele tiden. Så nylig en på Gina Tricot.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå