Bettybu Skrevet 1. april 2011 #1 Skrevet 1. april 2011 Deler du den?? Jeg sendte mld til en eks, om at jeg var gravid. Fikk ikke svar umiddelbart, men etter noen timer ringte han. Jeg tok IKKE tlf. tror jeg fikk mld om på ringe han også, men gjor det ikke. Ut på kvelden ble det vel avslørt fra meg, og han ringte igjen, irritert på seg selv, fordi han ble lurt.. Og så fikk jeg resten av historien... Han holdt foredrag, og hadde bare slått på mob i pausen, for å se etter mld. Og så fikk han denne mld, ...og skulle frem på podiet og forsette foredraget.... Hihi...
Gjest Skrevet 1. april 2011 #2 Skrevet 1. april 2011 Jobbet i en veldig mannsdominert bedrift og lagde et rundskriv som jeg la i alle posthyllene til de ansatte. Rundskrivet var angivelig fra personalkontoret og sa at alle menn i bedriften måtte delta på obligatorisk kursing i kvinnespråk, det å komme i kontakt med sin feminine side, lære om å ta hensyn til pms og det å ta hensyn til kvinner i arbeidslivet. Hoi hoi!! Skal si det bra drama og ramaskrik!
Bettybu Skrevet 1. april 2011 Forfatter #3 Skrevet 1. april 2011 Hihi, den er nesten verdt å huske på...Bortsett fra at jeg jobber i barnehage med en (feminin) man....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå