Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Deler du den??

 

Jeg sendte mld til en eks, om at jeg var gravid. Fikk ikke svar umiddelbart, men etter noen timer ringte han. Jeg tok IKKE tlf. tror jeg fikk mld om på ringe han også, men gjor det ikke. Ut på kvelden ble det vel avslørt fra meg, og han ringte igjen, irritert på seg selv, fordi han ble lurt..

Og så fikk jeg resten av historien... Han holdt foredrag, og hadde bare slått på mob i pausen, for å se etter mld. Og så fikk han denne mld, ...og skulle frem på podiet og forsette foredraget.... Hihi...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jobbet i en veldig mannsdominert bedrift og lagde et rundskriv som jeg la i alle posthyllene til de ansatte. Rundskrivet var angivelig fra personalkontoret og sa at alle menn i bedriften måtte delta på obligatorisk kursing i kvinnespråk, det å komme i kontakt med sin feminine side, lære om å ta hensyn til pms og det å ta hensyn til kvinner i arbeidslivet.

Hoi hoi!! Skal si det bra drama og ramaskrik!

Skrevet

Hihi, den er nesten verdt å huske på...Bortsett fra at jeg jobber i barnehage med en (feminin) man....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...