Gå til innhold

Dritt lei av dette forumet..


Anbefalte innlegg

Skrevet

TAKK FOR MEG:) og lykke til med all drittslenging i fremtiden, håper dere "verstinger" er hyggligere uten anonym status..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sånn følte jeg også det i starten, var borte herfra i flere måneder, men så ble det mer og mer, og jeg ble nok litt herda. Det er utrolig morsomt å lese alle teite innlegg og svar her inne, og noen ganger blir man skikkelig provosert, men det kan være underholdende det også. Jeg forsøker å ikke være stygg mot andre, men noen ganger blir jeg sint jeg også.

Skrevet

ser ut som om mobbingen her inne og får folk til å forsvinne.

 

trist at noen får det slikt, men har opplevd verre plasser enn her :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...