Gå til innhold

hva syns dere om navnet?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det viktigeste er vel at du skal like navn, og at barnet "passer" til navnet sitt:) Her inne på dette forumet er ikke det så ville jeg egentlig ikke spurt om et navn.. OG jeg er helt sikker på at det passer til en flott liten gutt, ikke det mest vanlige navnet:) Meen det er ditt valg.

Skrevet

enig med hun over her, farlig å lufte navneideer her inne. De blir ofte slaktet. Men, når det er sagt så syns jeg Hilmar er et nydelig navn! Jeg hadde en gammel onkel ved det navnet, og han var en utrolig koselig mann!

 

tenkte på det navnet selv, men her blir det jente :)

Skrevet

Jeg liker Hilmar jeg. Elsker gamle navn som det, Gudmar, Aldrik og Greger. Skulle ønske flere brukte de navnene. :D

Skrevet

takk for svar :)

ja vet det er farlig men dristet meg til likevel :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...