Gå til innhold

Endelig....


charlEEnEE

Anbefalte innlegg

ble jeg kvitt denne forferdelige tannpina.

 

Jeg gikk i 4 døgn med en intens tannpine, det var så vondt. Jeg gråt og gråt, og fungerte ikke i det daglige. Jeg har null tolereanse for smertestillende under et svangerskap. Men måtte ty til smertestillende for å klare å leve, jeg ringte tannlege og fikk beskjed om at dem gjorde ingenting under graviditet. Slo meg til ro med det, og tenkte at dette måtte jo gå over etterhvert. Men det gjorde det ikke. Og jeg måtte ty til Ibux samtidig. Noe som man absolutt ikke skal ta i sv.skap. Jeg hadde dårlig samvittighet overfor barnet mitt. Ringte tilslutt ny tannlege i går, og han ville selvfølgelig hjelpe meg. Så i dag er jeg smertefri og en lykkeligere mamma. :o).

Heldigvis har ikke bruken av smertestillende hatt noen negativ innvirking på babyen så framt de kunne se, og de regnet med at det hadde gått helt fint siden det ikke har vært mengder over lengre tid.

 

Men stå på hvis dere har smerter, det er hjelp å få. :o). Og det er ingen som er en dårlig mor om de må ty til smertestillende. Det kan være værre for ungen hvis mor har det vondt og stresser med det.

Nå er det bare 2 1/2 uke igjen til jeg får møte mitt lille vidunder. *GLEDE* :o) Ha en fin helg alle sammen :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...