Anonym bruker Skrevet 1. april 2011 #1 Skrevet 1. april 2011 http://kjempendaniel.blogspot.com/ Har felt mange tårer nå når jeg har lest denne bloggen. Men for en fantastisk familie <3
Anonym bruker Skrevet 1. april 2011 #2 Skrevet 1. april 2011 Huff for en vakker blogg. Sitter nå og gråter og tenker på mine egne gutter. Så godt at alt gikk bra selv om man har utfordinger i hverdagen.
Anonym bruker Skrevet 1. april 2011 #3 Skrevet 1. april 2011 Det tristeste jeg har lest på leeenge! All medfølelse med familien og fantastiske daniel!
Anonym bruker Skrevet 1. april 2011 #4 Skrevet 1. april 2011 Så utrolig trist, håper de får oppleve masse fremgang i fremtiden.
Anonym bruker Skrevet 1. april 2011 #5 Skrevet 1. april 2011 Åh, så flott å se at Innowalk virker. Min sønn fikk den på tirsdag. Men han kan så vidt gå selv. Blir spennende å se. Denne bloggen er bare så urolig bra.
Anonym bruker Skrevet 1. april 2011 #6 Skrevet 1. april 2011 Helt fantastisk at det finst slike hjelpemidler. Blir glad av å høre at barn som trenger det får nytte av det. HI
Anonym bruker Skrevet 1. april 2011 #8 Skrevet 1. april 2011 Å nei. Er det den gutten som det ble skrevet om i avisen som hadde hengt fast i barnehagen? Hørte aldri mer om det! Var omtrent samtidig med det barnet som døde i vognen sin?
♥Love is in the aiR♥ Skrevet 1. april 2011 #9 Skrevet 1. april 2011 Ja! Den dagen sitter godt i minnet hos meg også. To stygge bhg-ulykker på en dag. Daniel og en annen 1-åring som døde. Helt utrolig trist:((( Men var "godt" å finne denne bloggen, for jeg har lurt på hvordan det gikk med den gutten:)) Dessverre er det en ny sak i dag da, akkurat samme. En 3åring kvelt i bhg:((
Anonym bruker Skrevet 1. april 2011 #10 Skrevet 1. april 2011 Ufattelig trist dette her ja:( Barnehagen er i nabolaget... Håper Daniel blir bedre for hver dag som går.
Anonym bruker Skrevet 1. april 2011 #11 Skrevet 1. april 2011 Livet er utrolig skjørt, for en fantastisk blogg...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå