Gå til innhold

Da ble det april da.....


Roselille

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

April er en bra måned :-) Tvi tvi for at du føder snart! Har ventet lenge nå... Har selv termin i dag og er allerede utålmodig!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Følger etter på aprilklubben jeg også, hadde termin på onsdag men lillegutt lar vente på seg. Kjenner tolmodigheten blir satt veldig på prøve så håper ikke ventetiden blir alt for lang.

Har dere kjent noen tegn på at det kanskje skal skje noe snart?

Jeg har hatt en del veldig vonde kynnere de siste nettene, men ellers stille og rolig. Trodde det var rier natt til i går for det var veldig vondt, men så ga det seg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har masse kynnere jeg også, men det har jeg hatt en stund... men blir liksom ikke mere action enn det....uuuuutålmodig..venter på smerte.....frivillig...helt utrolig=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Følger med inn i april jeg også :) Hadde egentlig termin 25.03, men enda er det ingen baby i sikte.

 

Her er det dessuten lite med tegn til at fødsel er nært forestående. Ble sjekket av lege idag og var litt myk, men helt lukket (og låst?). Litt nedtur da man jo forventer at NOE skal skje...

 

Om ikke noe skjer før blir jeg hvertfall satt igang onsdag 6., 12 dager etter termin.

 

Har dere fått noen igangsettingsdato?:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får dato på igangsetting på mandag grunnet ryggskade og at jeg skal ha en kontrollert fødsel. Er 38 uker nå så jeg tipper at jeg får dato rundt uke 39 :-) slitsomt å gå over tiden, gikk 11 dager over med nr 1, men nr 2 kom en uke før termin:-))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skjer det ikke noe i helgen, skal jeg til legen på mandag...men jeg tror det kanskje er noe i gjære nååååå....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...