Anonym bruker Skrevet 1. april 2011 #3 Skrevet 1. april 2011 Hun jobber i helsevesenet eller politiet. Hun har bena godt plantet på jorda. Har smakfull, klassisk stil i hjemmet. Liker det rene og lyse farger i hjemmet. Synes det er artig med tradisjoner. Liker oppkalling, selv om dette ikke er et "must". Hilsen husmusa :-)
Anonym bruker Skrevet 1. april 2011 #4 Skrevet 1. april 2011 Nesten bingo det husmusa:-)Bortsett fra det med jobben.
Anonym bruker Skrevet 1. april 2011 #5 Skrevet 1. april 2011 Jeg kjenner et par av de. Den ene jobber på apoteket, har et fint hus og 3 barn. Den andre jobber på ica og har gjort det i alle de år - bestemt med morsom dame.
Anonym bruker Skrevet 1. april 2011 #6 Skrevet 1. april 2011 Hun har hovedfag i historie og jobber i staten. Over 30.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå