Anonym bruker Skrevet 31. mars 2011 #2 Skrevet 31. mars 2011 Det vet jeg ikke, men liker navnet veldig godt!
Anonym bruker Skrevet 31. mars 2011 #3 Skrevet 31. mars 2011 Veldig A4-navn , kanskje du er litt redd for å skille deg ut?
Anonym bruker Skrevet 31. mars 2011 #4 Skrevet 31. mars 2011 He,he! Nei jeg er ikke redd for og skille meg ut, men mulig vi gjorde det da vi valgte dette navnet for de fleste barna jeg kjenner på samme alder har stortsett dobble poppis navn;) Ikke noe galt i det alltså. Men vi ville ha et kort navn som også kan funke i utlandet;) Dessuten liker vi korte navn, siden både jeg og samboer har dobble fornavn og laaange etternavn!
Anonym bruker Skrevet 31. mars 2011 #5 Skrevet 31. mars 2011 A4 Kjøper gjerne litt dyre klær. Opptatt av kvalitet. Du er over 30. Du har samboer. Jobber til vanlig 100%, enten nå eller så er du i permisjon. Du er slank og rimelig høy. ??stemmer noe:)
Anonym bruker Skrevet 31. mars 2011 #6 Skrevet 31. mars 2011 Jeg kjøper nok litt dyrere ytterklær og sko men kjøper eller arver andre typer klær. Jeg er under 30, men fyller 30 år i år. jeg har samboer, men vi skal gifte oss ganske snart Jeg er hjemmeværende husmor jeg er heller rund og kort..he,he! HI
Veldig_lykkelig_mamma Skrevet 31. mars 2011 #7 Skrevet 31. mars 2011 Særiøst? Kan man plassere noen etter hva de kaller ungene sine? Synes dere har gjort et godt valg jeg. Har aldri tenkt på det navnets elv, men etter å ha sagt det noen ganger sånn omtrent akkurat nå, synes jeg virkelig det er flott!
Anonym bruker Skrevet 31. mars 2011 #8 Skrevet 31. mars 2011 Det jeg ser for meg er sporty typer, men det har nok med at en lokal sportskjendis heter Even
Anonym bruker Skrevet 31. mars 2011 #9 Skrevet 31. mars 2011 Nei vi er nok mer "smålate". Men vi går på turer og slike med barna da;) I følge dibberene så kan et palssere hvordan folk er etter navnene de har på barna sine.. Og velgere en feil er det white trash..
Anonym bruker Skrevet 31. mars 2011 #10 Skrevet 31. mars 2011 HUFF! Er vel omtrent det dummeste jeg har hørt i dag! Tror vi må tilbake til ca midten av 1900 tallet hvor folk hadde de samme tankene. At man kunne se på folk om de var kriminelle eller at noen navn passet bedre til de og de type menneskene.
Anonym bruker Skrevet 31. mars 2011 #11 Skrevet 31. mars 2011 Hun jeg kjenner som har en sønn som heter det har 3 barn med 3 menn...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå