Anonym bruker Skrevet 31. mars 2011 #1 Skrevet 31. mars 2011 Er det ikke lov å ta spillejobber mens pappaen har perm? NAV betaler jo ikke lønn til enkeltmannsforetaket, kun til hovedjobben. Noen som vet?
Anonym bruker Skrevet 31. mars 2011 #2 Skrevet 31. mars 2011 hmmm...vet om en som har gjort det, men... lov...tja...?
Anonym bruker Skrevet 31. mars 2011 #3 Skrevet 31. mars 2011 Hvis han har 100% permisjon, har han ikke lov til dette.
Anonym bruker Skrevet 31. mars 2011 #4 Skrevet 31. mars 2011 Nei det går nok ikke. Har selv en mann med enkeltmannsforetak i tillegg til ordinær jobb. Han kunne ikke være i arbeid på noen som helst måte mens han tok ut pappaperm.
Anonym bruker Skrevet 1. april 2011 #6 Skrevet 1. april 2011 NAV betaler foreldrepenger ut fra hele inntekten far har hat, både fra fast jobb og fra enkeltmannsforetak. Hvis han ikke får for enkeltmannsforetaket må han rette det i papirene sine. Han har ikke lov til å jobbe i permisjonen.
Anonym bruker Skrevet 1. april 2011 #7 Skrevet 1. april 2011 Det skal være mulig, men er ikke så enkelt når man har mer enn en jobb, og spessielt om man jobber mer enn totalt 100%. Forhør dere hos NAV om hvordan han bør gjøre det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå