Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er nå akkurat 3 mnd siden jeg fødte..

Har ammet i bare 3-4 uker.. og for noen uker siden begynte jeg med over normalt håravfall.. nå tar det bare helt av :( .. kan jo bare " dra " det av omtrent.. tør jo ikke ta på det lenger.. Legen min sa han ville sende meg videre til hudlege.. men nevnte ikke at håravfall var normalt etter fødsel. Men etter masse googling ser jeg mange som hadde dette..

Hvordan er det med dere?? Har dere opplevd dette, selv om dere ikke ammer??.. hjelpes :( .. det fine tykke håret mitt!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Joda, helt vanlig :) når man er gravid så mister man nesten ikke hår i det hele tatt og så virker det som man mister "ALT" en liten stund etter fødselen. Jeg fikk viker så jeg ble nødt til å klippe lugg - var ikke moro, men jeg var klar over at det kom, så var litt forberedt ;)

Skrevet

Man opplever det selv når man ikke ammer. Har med det hun over skriver.. at man ikke mister hår under graviditeten, også "tar kroppen igjen" noen måneder etter fødselen. Jeg hadde mye og langt hår da, så merket det ikke så mye, men var mye som forsvant ja.

Skrevet

Samme her. 4 mnd siden fødsel og håret faller av...Puta er full av hår om morningen og jeg river av meg enormt med hår i dusjen. Slik var det etter sist svangerskap også; fikk viker...ble nesten en pannelugg da håret vokste ut igjen...Skjønnheten får lide når man får herlige små, men ja det er utrolig kjedelig!!

Skrevet

Ja, helt normalt. Snart 4 mnd. siden jeg fødte, men har ikke begynt å miste enda. Kan godt gjøre det snart, for håret mitt er helt umulig nå siden det er så tykt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...