Gå til innhold

når dere ligger alene i dobbelsenga...

Anbefalte innlegg

Skrevet

ligger dere på deres egen side i senga da eller legger du deg i midten?:)

Jeg ender alltid opp på min egen side, selv om mannen er bortreist:P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er så og si aldri alene i dobbeltsenga med en mann og to barn i hus :P

Skrevet

Nå har jeg ikke mann men jeg legger meg alltid på en side av senga og alltid samme siden ja. Egentlig burde jeg vel ligge i midten med to barn som krabber opp på hver sin side av meg og skal ligge så nære som mulig. med andre ord i ligger alle 3 på den ene siden

Skrevet

min side eller midten:)

Skrevet

Ligger alltid på min side uansett. Har annen madrass enn mannen, så hvis jeg legger meg på hans side kommer jeg meg antagelig ikke opp morgenen etter.

Dessuten liker jeg best å ligge på en bestemt side og da med ansiktet ut av sengen, så da er det ikke aktuelt å legge seg på midten eller på hans side.

Skrevet

Jeg ligger på tvert i senga,me hender og føtter rett ut..

Koser meg rettelig :-)

Skrevet

helt til den ene siden, nesten sånn jeg detter ut av senga. men flytter meg ikke lenger inn. av en eller annen grunn

Skrevet

Jeg ligger i 90 graders vinkel med beina rett ut i mannens del

Skrevet

Jeg er alltid alene, jeg :) Og ligger på min favorittside, selv om den er nesten i midten. Grunnen er vekkerklokke og slikt :)

Skrevet

Vanedyr :-) ligger nok på min egen side :-)

Skrevet

Pleier å ende opp på tvers, etter å ha romstert rundt i hele senga i løpet av natten.

Skrevet

Jeg ligger på min egen side(den venstre), selv om mannen er borte halve året.. Han derimot er snar til å legge seg over på min side når jeg står opp om morgenen, grunnen hans? Puta mi lukter så godt, i følge ham.. :)

Skrevet

er alene men ligger kun på den ene siden:) Sikkert gammel vane fra da jeg hadde samboer:)

Skrevet

ligger på tvers når jeg er alene :) av og til ligger jeg bare å tar stoor plass i hele senga , godt !

Skrevet

Når jeg er alene i senga så ligger jeg og breier meg ut i alle retninger....sover utrolig godt da egentlig :D Gubben har en tendens til å ha beina sine i veien og hindrer meg i å finne den ultimate stillingen nå som jeg er gravid ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...