Gå til innhold

Noen fra Hadeland her???


LeMaRa

Anbefalte innlegg

Nysgjerrig på om det er kommet inn fler enn meg her som er fra Hadeland???

 

Jeg er fra Gran, er 28 år og gift, og har to fra før, en på 8 år og ei på 11 mnd. Termin ca 28.november hvis jeg har regnet det ut riktig ;)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, jeg er fra Hadeland. Har termin ca. 10 dager før deg. Kjenner ei til som skal ha i november. Vet hvem du er, men vi kjenner ikke hverandre... :) Vet du om flere med termin rundt oktober/november?

 

Forholder meg anonym en stund til, da vi ikke har fortalt det til noen enda.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

He he.. Ja det skjønner jeg :)

 

Nei, jeg vet ikke om flere rundt den tia. Vet om ei i august, to i september og ei i oktober men kjenner ikke de sistnevnte. Sett det på gruppa Babyboom på Hadeland på facebook ;)

 

Er allright å ha litt kontakt med folk inne her som er oppi samme situasjon og omtrent like langt på vei i hvert fall :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får melde meg inn i Babyboom-gruppa etter hvert ;)

 

Sitter nå på jobben og spiser salte crackers, sliter med litt kvalme og tretthet. Føler det hjelper å spise noe salt... Gleder meg til at jeg kan slippe "bomben" rett over påske, men synes samtidig det er litt stas og bevare hemmligheten en stund til. Sist ble jeg "avslørt" på jobben før vi hadde fortalt det til familien, det var litt kjipt.

 

Vi har en gutt fra før, så hvis alt går bra blir det ca. to år i mellom dem. :) De blir nok et herlig dreamteam!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

He he.. Ja her blir det nok livvat ei stund her og med 18 mnd imellom... Dukker forresten stadig opp flere som her termin i senhøstes ;) Men mange som velger som deg å ta det litt pent til å begynne med i forhold til å fortelle verden ;) Kunne jeg tenkt meg å vært også, men det klarer jeg ikke ;) Blir for gira! Ikke god på egne hemmeligheter gitt.. he he..

 

Jeg er så uuuuuuur trøtt om dagen at jeg blir helt oppgitt!!! Skikkelig sliten og trøtt hele døgnet uansett hvor mye eller lite søvn jeg får. Gleder meg til det går over!!! Burde være halvveis nå?!? Matlysten er ikke akkurat på topp om dagen, spesielt ikke på morgenen. Eneste jeg får i meg da er brødskive med sirup (...) og det er jo sunt!... Går vel over det også etterhvert ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...