Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor blir tiden av?! Var på ordinær ul i dag, 18+5.

Jordmor var veldig fornøyd med alt hun så og terminen min

stemte helt så ble ikke flyttet hverken den ene eller andre veien.

Veldig fornøyd med det.

Venter en liten jente og kjenner jeg gleder meg mer og mer.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er en fantastisk opplevelse:-)

Venter ei lita jente jeg også!

Skrevet

Ja, virkelig!

Har en liten jente fra før.

Synes tiden frem til nå bare har forsvunnet.

Og har nesten ikke fått tenkt på den lille i magen (jeg har jo det da men ikke sammenlignet med sist ;). Men nå spreller hun som bare det og både pappa og mormor har fått kjenne det også.

Begynner å bli så virkelig nå :)

Skrevet

Dette er min første, så det har blitt en del lesing fra uke til uke, og forberedelser. Men med andremann har man en til å tenke på, og da blir det nok annerledes:-)

Jeg greier liksom ikke helt å tro på at det er jente jeg da, merker jeg kjøper helt nøytralt sånn tilfelle (eller litt rosa har det blitt da)

Jordmoren som tok ultralyden sa to ganger at det var jente, skal vel mye til at det blir gutt da?

Det viktigste er selvfølgelig et friskt barn uansett!

Skrevet

Åååå.. jeg skal på ordinær ultralyd i morgen og jeg gleder meg som en liten unge....:)

Gratulerer så myte til deg, forresten!

Skrevet

Så bra =) Jeg har også vært på ul idag, ble flyttet to dager fram jeg da ;)

Noe som betyr at jeg er 18+6 idag =)

Her ser det ut som det blir en gutt =)

Gratulerer med jenta i magen ;)

Skrevet

Takk for det :D

Julimamma, tror nok de er ganske sikker før de sier noe. Og viss de er usikker så sier de vel det også. Kan nok stole på det jordmor sa.

Her så vi småen rett mellom beina og da var det kun en liten bue (vanskelig å forklare) og i profil med tversnitt midt i kroppen var det heller ingen ting som stakk frem så jordmor var ikke i tvil. Skal godt gjøres å gjemme unna noe med de vinklene vi fikk sett. Så Er rimelig trygg på at det er en jente jeg også. Men kan jo bli overrasket hele gjengen ;)

Pogoled, lykke til i dag!! Gjør regning med det kommer en oppdatering?!

Lene, gratulerer til deg også. Spennende tid dette her :)

Er vel bare kjekt å bli flyttet frem. Jeg hadde uregelmessig mens og var redd de ville legge for mye i siste dag i siste mens datoen selv om jeg visste akkurat når el. var. Men sånn ble det heldigvis ikke.

Du ligger vel en dag forann meg nå ;)

Skrevet

Jeg regner med det er ei jente som kommer ut:-)

Men likevel, greit å kjøpe nøytralt hvis man får en gutt senere også. Da passer hvertfall de "store" tingene til begge kjønn. Må innrømme at jeg gikk rett ut å kjøpte et rosa antrekk etter ultralyden da!;-)

Vi har en spennende tid i møte!

Skrevet

Enig med deg der :)

Vi var veldig tydelig på at vi ikke ønsket så mye rosa til jenten vår, nettopp med tanke på det. Og at det ikke trenger å være sukkersøtt *grøsse* hele tiden.

Men skapet er uansett fult av utpreget jentetøy. Du vet, det var mange som hadde sett en liten ting de bare måtte kjøpe selv om den var rosa med blonder, glitter og sommerfugler fordi den bare var sååååå søøøøøt ;) Hehe..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...