Gå til innhold

Andre her som har endret infoen sin her i dag?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg har gått glipp av det, men jeg håper at de som har blitt utsatt for dette har fått mail fra Moderator. JEG ville i hvertfall satt pris på å vite om infoen min hadde ved uhell eller ei blitt smurt utover sidene.

Annonse

Annonse

Hei!

Litt informasjon fra oss i Barn i Magen om hva som skjedde i dag: Det var snakk om informasjon om to brukere som ble liggende nederst på sidene etter at en teknisk feil oppsto under oppgradering av siden.

Vi har lagt ut mer informasjon om hva som skjedde og hvilke følger det fikk her: http://www.barnimagen.com/forum/thread/143088827

Feilen som oppsto var av en type som gjorde at vi kunne finne ut hvilke brukere dette gjaldt. Disse har vi tatt direkte kontakt med.

Vi er selvsagt fryktelig flaue og lei oss for at denne feilen oppsto, og har satt himmel og jord i bevegelse for å sikre at det ikke skjer igjen!

Det er mye som "krever" - eller spør etter adresser og telefonnummer, riktig navn og sånne ting. Men jeg har aldri oppgitt noe av det noen steder i forumverden eller andre steder som ikke er offentlig eller hvor jeg skal handle med slik at de trenger de opplysningene.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...