Zana123 Skrevet 31. mars 2011 #2 Skrevet 31. mars 2011 Det ble diskutert her, men en hest på ridesenteret der jeg jobbet før heter Herman og da kunne ikke jeg bruke det navnet følte jeg... Jobber som lærer og det er mange fine navn som har blitt "ødelagt" av elever jeg har hatt som jeg ikke vil tenkte på hver gang jeg tenker på ungen min! Så vi sliter veldig med å finne navn..
Mamma`n til <3<3<3 Skrevet 31. mars 2011 #3 Skrevet 31. mars 2011 Herman er på lista over alternativer ja! Men det er fordi det er et navn i familien......
♥bebi♥ Skrevet 31. mars 2011 Forfatter #4 Skrevet 31. mars 2011 Har selv jobba i to barnehager og derfor er det også mange navn som blir "ødelagt".. Jeg syns Herman er veldig fint! Det er to barn jeg vet om som heter det, men de gir meg ikke avsmak på navnet, nydelige beggeto.. Men, det er veldig vanskelig altså.. Jeg vil egentlig ikke "se navnet" på noen andre først.. det blir så rart..
Aina87 Skrevet 31. mars 2011 #5 Skrevet 31. mars 2011 Vi skal ikke kalle barnet vårt for Herman, jeg må ærlig innrømme at jeg ikke synes det er så fint.. men smaken er jo så forskjellig.. heldigvis..
humle3 Skrevet 31. mars 2011 #7 Skrevet 31. mars 2011 Vi skal bruke Herman:) Oppkalling etter min bestefar. Tror ikke det er så poppis enda. Vet kun om 1 som heter det foreløbig.
*Anna75* >Frida&Alfred<3 Skrevet 31. mars 2011 #8 Skrevet 31. mars 2011 Jeg og mannen min hadde gjerne brukt det:) Vi synes det er kjempefint. Men mannens syster brukte det til sin sønn så det går ikke... Heldig du, som kan;D
♥bebi♥ Skrevet 1. april 2011 Forfatter #9 Skrevet 1. april 2011 Ja Så koselig! Vi har Edward i familien og det har også vært oppe til vurdering.. syns det er litt fint å oppkalle barna.. Det er storesøster på fire år som har hengt seg helt opp i at bebin i magen skal hete Herman, hehe. Litt kult om hun kan bestemme hva lillebroren hennes skal hete<3 Har bare hatt på følelsen av at det er mange som heter den om dagen.. Hehe:) HI
Merethe ♂ ♀ ♂ ♀ Skrevet 2. april 2011 #11 Skrevet 2. april 2011 Herman er på min liste også, men vi bestemmer oss ikke før fødsel.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå