Anonym bruker Skrevet 31. mars 2011 #1 Skrevet 31. mars 2011 tenk på alle de pengene som Norge kunne brukt på skoler i stede.
Tante Blås Squaw Skrevet 31. mars 2011 #2 Skrevet 31. mars 2011 Barnetrygden kunne godt vært behovsprøvd.
Anonym bruker Skrevet 31. mars 2011 #3 Skrevet 31. mars 2011 Vi har god bruk for barnetrygden hver mnd. Så snakk for deg selv.
Anonym bruker Skrevet 31. mars 2011 #4 Skrevet 31. mars 2011 Men da hadde vel dere komet inn under katogorien som hadde fått trygd... =) (til 13;10) Selv er jeg veldig glad for de 2000 kr som kommmer hver mnd... Vi bruker de til å få hjulene til å gå rundt, og til å la meg få jobbe redusert, så jeg kan ha mine barn hjemme av og til! =)
Anonym bruker Skrevet 31. mars 2011 #5 Skrevet 31. mars 2011 Alle snakker for seg selv. HI her. Jeg har også brukt for barnetrygden den går inn i familien sitt budsjett. Men vi hadde sikkert ikke lidd noen nød om den ikke hadde ventet den og regnet med pengene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå