Gå til innhold

Har barnetrygden utspilt sin rolle?


Anbefalte innlegg

Skrevet

tenk på alle de pengene som Norge kunne brukt på skoler i stede.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Barnetrygden kunne godt vært behovsprøvd.

Skrevet

Vi har god bruk for barnetrygden hver mnd. Så snakk for deg selv.

Skrevet

Men da hadde vel dere komet inn under katogorien som hadde fått trygd... =) (til 13;10)

 

 

Selv er jeg veldig glad for de 2000 kr som kommmer hver mnd... Vi bruker de til å få hjulene til å gå rundt, og til å la meg få jobbe redusert, så jeg kan ha mine barn hjemme av og til! =)

Skrevet

Alle snakker for seg selv.

 

HI her.

 

Jeg har også brukt for barnetrygden den går inn i familien sitt budsjett.

 

Men vi hadde sikkert ikke lidd noen nød om den ikke hadde ventet den og regnet med pengene.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...