shewolf Skrevet 31. mars 2011 #1 Skrevet 31. mars 2011 Hvordan spiser man ute med baby? Kan man ta med vogna inn på restauranten? Har ikke gjort dette før og har en datter på 3 uker. Skal spise tidlig, men trenger tips. Skal spise i lillestrøm hvis noen har erfaring med barnevennlig restaurant der? Takk for alle svar! Og spør kun her for det er mest aktivitet her
Anonym bruker Skrevet 31. mars 2011 #2 Skrevet 31. mars 2011 Det er ikke alle steder du kan ta med vogna inn, men det pleier å være greit å ta med vognbagen hvis du har en som kan frikobles.
Anonym bruker Skrevet 31. mars 2011 #3 Skrevet 31. mars 2011 I de fleste restauranter går det fint med barnevogn. Men det jeg gjorde når de var så små, var å ta med bagen inn i restauranten, og lot vogna stå ute en plass som det var god plass =) Noen plasser er det barnevognforbud, de skylder på brannvernlover og at ansatte ikke skal "snuble" i vognene. Mitt råd; Spør de ansatte når du kommer, og be dem sette deg på et bord dere det er plass til vogna =) Lykke til, og gratulerer med baby!
Anonym bruker Skrevet 31. mars 2011 #5 Skrevet 31. mars 2011 Hvorfor dytter du når du har fått to fine svar? Og uten takke for svarene? Det er lov å være høflig selv om man er anonym.
Anonym bruker Skrevet 31. mars 2011 #6 Skrevet 31. mars 2011 Anbefaler deg å holde deg langt unna Fratelli, der velger de stort sett å overse alle med barn. Både jeg og flere andre har opplevd å sitte uten å bli hjulpet i det hele tatt mens alle rundt uten barn har fått super service. Og det har vært både med barn i vogn og eldre barn som har sittet pent på plassen sin mens vi har ventet. På Chi er de helt fantastiske, spesielt hvis dere kommer tidlig, god mat har de også der:-) I tillegg har jeg spist en del ganger på Fryd med barn, men da har det stort sett vært lunsj, vet ikke om de syns det er like greit med barnevogner til middagstid. Så er det jo selvfølgelig greit med barnevogner på Peppes, Egon, burgerking osv, men regner med at du ikke hadde tenkt deg sånne steder:-)
Anonym bruker Skrevet 31. mars 2011 #7 Skrevet 31. mars 2011 Helt enig med deg 13:39! Florerer av utakknemlige og uhøflige folk her. Skal ha massevis av svar, men takker aldri
shewolf Skrevet 31. mars 2011 Forfatter #8 Skrevet 31. mars 2011 tusen takk for svar damer Er alltid spennende å gjøre ting for første gang hehe. til anonym som ble så sint på den so, dyttet. jeg er ikke anonym. kanskje noen ville høre andres erfaringer?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå