Maddi Skrevet 31. mars 2011 #1 Skrevet 31. mars 2011 Jeg har 3 brukte Reima vinterdresser jeg gjerne vil selge. En til jente i str 92. Den er lilla og syrin, med "pute" i rompa. En til jente i str 104. Den er rød og beige Og en til gutt i str 92. Den er blå og har "pute" i rompa. Selger de for 500kr stk De er pent brukt, men trenger en runde med impregnering da de nå er nyvasket. Send gjerne en priv meld om du er interessert
Maddi Skrevet 31. mars 2011 Forfatter #2 Skrevet 31. mars 2011 Og bunadsko str 25 (Kun brukt på 17.mai)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå