Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

 

Hei! Det er 16 år siden sist jeg fødte. Blir jeg da sett på som førstegangsfødende? Har hørt at man blir det etter 10 år?

 

Det sies jo at fødsel nr 2 ofte er raskere enn nr 1? Gjelder dette også meg- når det er så lenge siden sist? Svangerskapet har i vært fall vært helt annerledes og mye tyngre, men det skyldes vel alder :)

 

Takk for svar og innspill!

A_K

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mellom mine, nr 2 og nr. 3 som kommer nå er det nøyaktig 13 år! så jeg har forhørt meg litt om dette, myten rundt at man er førstegangs igjen når det er mer enn 7 år siden sist, ER en myte, for når kroppen først har født så har den født ;) og er til dels kjent med hva den skal gjøre.

Første fødsel (15,5 år siden) tok ca. 10 timer, andre fødsel ca. 4 timer så nå har jeg vel forberedt på at det ikke tar så lang tid denne gangen heller, men når jeg har spurt litt om det så har jeg fått til svar at det er ikke nødvendigvis slik at det går like fort denne gangen.. så det blir spennende å se hva som skjer de neste 3/4 ukene ;)

 

Ut skal den vesle-jenta ;)

 

Lykke til..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...