Gå til innhold

Å med det samme... er det noen som spiser middag til "kvelds"

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi spiser middag etter jobb/skole, men jeg har en tendens til å bli småsulten på noe varm mat om kvelden, men jeg trenger ikke å stappe i meg mer en nødvendig ;-). Noen som spiser middag som siste måltid og hvordan funker det? Har dere skive/frukt etter jobb da, eller?

Takk for tips!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har "aldri" spist kvelds jeg :) Har verken vokst opp med å gjøre det og gjør det heller ikke nå. Vi spiser middag en gang mellom 17 og 18, og det er dagens siste måltid for store og små. Før vi fikk barn spiste vi middag en gang mellom 18 og 20.

Spiser lunsj mellom 11 og 12. Har ikke noe fast mellommåltid det og middag, men det hender jeg tar et knekkebrød, yoghurt, eple e.l.

Skrevet

Vi spiser middag en gang mellom 19 og 22 :D

Jeg har arbeidstider som slutter enten 18, 19, 20 eller 21.30, så da må det bli sånn!

Er i permisjon nå, men vi spiser fortsatt middag som siste måltid. Funker bra her. Spiser no lunsjaktig mellom 13 og 16 en gang. Praktiserer ikke "lite og ofte" akkurat :P

Skrevet

Spiser "middag" til nesten alle måltidene, jeg.

Har en del intoleranser + at jeg har cøliaki så ernæringsfysiologen anbefalte meg å spise mest mulig "middag" i løpet av dagen.

Har også problemer med leddene om vinteren og det er derfor også gunstig i.h.t det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...