Gå til innhold

Alle med barneseter i bilen, se hit!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilket sete har dere (tenker nå fra 9 kg og oppover, bakovervendt) og hva slags bil ha dere? Hvordan er plassen foran når setet er montert? Synes noen av setene er så vanvittig digre!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har et Britax-sete (fungerer både forover og bakover, men jeg har det bakover). Har setet i passasjersetet, uten aitbag, og da er det finfin plass.

Skrevet

multi tech bakovervendt i audi a3 (ganske liten)

det er mye nettere enn be safe, selv om vi fikk plass til begge, men det handler jo om at personen framme skal sitte litt greit også! Ikke noe greit om en sitter trødd opp i dashbordet og mister knærne i en kollisjon!

Skrevet

Har Besafe og kjører Prius. Det fungerer helt fint, selv om bilen ikke er den største. Er helt greit med benplass foran.

Skrevet

Vi har Besafe X3 izi combi med izofix. Det kan brukes baklovervendt med isofix, og forovervendt med belte. Veldig forsnøyd med setet.

Vi har en Skoda Oktavia, og jeg kan ikke sitte i passasjersetet fordi jeg får ikke plass til beina. Det tar nok mindre plass forovervendt, men vesla er bare 16 mnd så vi har ikke planer om å snu det på lenge enda.

Skrevet

Vi har et BeSafe et eller annet x2 bakovervendt. Vi har Toyota Verso, og det er god plass til en voksen foran :)

Skrevet

ps. har en Nissan Primera

08:51

Skrevet

Beesafe izi combi 3 m isofix. Veldig fornøyd. Vi har en splitter ny toyota verso, så god plass til setet baover. Før det hadde vi avensis st.vogn, og da satt jeg m knæra i dashbordet.

Skrevet

Besafe X3 izi combi med izofix bakovervendt i en Audi A6. Jeg sitter som regel i pas.setet foran barnesetet og har ok med plass. Må sitte litt brattere i ryggen en jeg foretrekker, men det er kun en bagatell :P

Skrevet

-acta graco med isofix. Husker ikke hva mer det heter. Nå blir sønnen vår snart 3 og han begynner å få dårlig benplass. Så tror jeg ville gått for et annet sete. selvfølgelig har det litt med hvordan baksete på biler er i forhold til plass

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...