Anonym bruker Skrevet 30. mars 2011 #1 Skrevet 30. mars 2011 Hvordan i all verden går det ann og ikke merke det? Jeg mener, de fleste som har et godt forhold er jo åpen om hvor de er når de ikke er sammen. Og mannen trenger tid for å være utro. Jeg skjønner det bare ikke.. Min mann er på jobb, kommer hjem, drar kanskje til en kompis et par kvelder i uken, er hjemme sammen med meg, familie, trening.. Dere måtte jo ha en viss misstanke om at han var utro? Leser om så mange som har utro menn her, at jeg begynner å lure på om min mann kan ha vært det, selv om det virker som om han ikke har "tid". En ONS er jo noe annet igjen. Sikkert flere som er blidd bedratt på gutteturer også?
Anonym bruker Skrevet 31. mars 2011 #2 Skrevet 31. mars 2011 oppdaget x-en pga et bilde, var ikke en han hadde i tillegg til meg. det ble fort slutt da det kom fram hva han egentlig drev på med
Anonym bruker Skrevet 31. mars 2011 #3 Skrevet 31. mars 2011 En "guttekveld" kan f.eks istedenfor være sex med ei anna dame (opplevd det og). Dessuten syns jeg det er mange former for utroskap. Og nå som man har internett og kan logge seg på sjekkesider, skrive privat med folk på Fb og msn osv, så er det veldig mange som griseprater og flørter. :/ Ser på det som utroskap og jeg! Så det er ikke alltid like lett å oppdage, nei..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå