Julymom2015 Skrevet 30. mars 2011 #1 Skrevet 30. mars 2011 Jeg har såre brystvorter og ganske harde og ømme bryst.. Er det noen som vet hva dette kan være ? 3 uker siden SA, kan jeg være gravid igjen ?? Har fortsatt ikke fått mensen igjen..
TurboJenny87 Skrevet 30. mars 2011 #2 Skrevet 30. mars 2011 Hei Mulig jeg har misforstått, men har ikke du nettopp testet positivt igjen etter SA? Kan hende jeg forveksler deg men en annen i lik situasjon...
Julymom2015 Skrevet 30. mars 2011 Forfatter #3 Skrevet 30. mars 2011 Jeg testet positivt ja, svakt svakt svakt, men jeg tolket den som negativt etter mye om og men, pga at det rett og slett er for tidlig ! Såå, jeg aner virkelig ikke hva jeg skal tro, å EL-testene er visst negative.. så I don't know..
TurboJenny87 Skrevet 30. mars 2011 #4 Skrevet 30. mars 2011 Leste det andre innlegget ditt en gang til nå Var det sånn at du hadde tatt en g-test stav som viste svakt positivt, mens strimmel viser negativt? Jeg får ømme bryster når jeg har EL... Ellers er det jo mulig at du er gravid, men at det er for tidlig å teste positivt?
Julymom2015 Skrevet 30. mars 2011 Forfatter #5 Skrevet 30. mars 2011 Jeg har aldri brukt å få ømme bryster rundt EL/IKM før.. husker jeg fikk det litt rett etter jeg slutta på p-pillen, åsså hadde jeg det sist da jeg var gravid.. Ja, g-test stav var positiv både mandag og tirsdags morgen, å strimmeltesten var negativ i dag...
bomsa Skrevet 31. mars 2011 #6 Skrevet 31. mars 2011 Dette sier jeg med all mulig vennlighet og omsorg. Jeg tror du hadde hatt godt av å gå til legen og få dette avklart. Fortell som det er, at du holder på å gå av hengslene og er langt over middels interessert i dette. Legen vil kunne ta en blodprøve med noen dagers mellomrom og se om hcg nivået stiger. Dette kan ikke være bra for deg. Jeg har selv mistet og har måtte tatt meg selv i nakken for å ikke ta helt av. Håper du ikke tar dette ille opp, men jeg har fulgt dine innlegg og det er desperasjon å lese av dem. Lykke til.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå