tabbi Skrevet 30. mars 2011 #1 Skrevet 30. mars 2011 Er idag 35+1 og får bare mer og mer vondt for å gå på do. Reker der jo til alle døgnets tider da (gleder meg til å sove mer enn 2 timer om natta). Noen dager får jeg ikke avføring, men nå di siste dagene har det komt så mange ganger, og jeg har ett slikt nedpress at det føles ut som det der bak blir vrengt ut/inn som ei trakt (ekkelt). Er skikkelig vondt og blir jo sår av dette. Har samtidig ett veldig press nedover. Flere som har det sånn eller, er vel ikke noe å bekymre seg over, eller??
feris *fødeklar :)* Skrevet 30. mars 2011 #2 Skrevet 30. mars 2011 har ikke hatt det slik selv, men kanskje det er snart fødsel? hørt at blir ofte do besøk/diare på slutten av svangerskapet...slik at tarmen "tømmer" seg før fødsel....har jeg hørt hvertfall se ann og kanskje kontakt lege/føden for info...ikke greit å gå rundt å ha "vondt" og være bekymret...
tabbi Skrevet 30. mars 2011 Forfatter #3 Skrevet 30. mars 2011 Uff ja, får ikke håpe jeg må gå mye lenger slik som dette, krøker meg jo sammen etterpå, og det kan vare i flere timer at jeg må på do med litt mellomrom mellom om du skjønner. Jeg har jo ikke ultralyd termin før 6 mai, mens termin er nå 18 april, men blir det mer auuuua nå så bikker eg snart galen tror eg
feris *fødeklar :)* Skrevet 30. mars 2011 #4 Skrevet 30. mars 2011 det var jo stor forskjell mellom termin datoene...lykke til da.
lykkelig fødeklar*aprilspire Skrevet 31. mars 2011 #5 Skrevet 31. mars 2011 du har ikke fått hemoroider eller rifter i endetarmen, som gjør det vondt? jeg har hemoroider, og har tidligere hatt fissur. det er dødsvondt når de er betente og jeg holder meg gjerne heller enn å gå på do. grusomt å gå på do, og grusomt i timesvis etterpå. kjennes ut som noe rivner og blir dratt ut liksom..
Gladmor30 Skrevet 31. mars 2011 #6 Skrevet 31. mars 2011 Jeg har det akkurat på samme måte HI! Hehe . Jeg har ikke fått gått skikkelig på do på flere mnd. Men nå de siste dagene så går jeg hver dag. Av og til midt på natta, andre ganger tidlig om morgenen. Det er jo heller ikke så vanlig til å være meg sånn ellers. Jeg får ikke de smertene du nevner.. men jeg føler det som om noe hjelper med å presse bæsjen nedover Er 36 uker på vei
tabbi Skrevet 31. mars 2011 Forfatter #7 Skrevet 31. mars 2011 Nei er heldigvis ikke hemorider, iallefall ikke enda...men er mer som om endetarmen tømmer seg så sinnsykt at når jeg skal tørke meg så kjenner jeg at den står ut som en tut liksom ...æsj..når jeg strammer musklene der nede så retter den seg igjen...æsj for skitsnakk detta blei da ..sorry
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå