Sessan <3 apriljente Skrevet 30. mars 2011 #1 Skrevet 30. mars 2011 Huff å Huff, tankene om fødselen har begynt å slå inn for fullt. Og jeg kan si med hånden på hjertet at hvis jeg kunne ha valgt så hadde jeg ville tatt ks. meeen, jeg vet at det ikke er bare bare og at det er vondt etterpå. Men når jeg sitter her med sterke murringer og mens smerter, baby som er helt vill i magen så kommer tankene strømmende, for all del så hadde jeg en fin og rask fødsel sist så jeg var heldig. Flere som har fått angst?
78girl Skrevet 30. mars 2011 #2 Skrevet 30. mars 2011 Ikke angst, men merker det "kiler" litt i magen når jeg merker murringer og overaktiv propell inni der...å tenke på at hun skal ut, liksom?? Personlig "gruer" jeg meg mest til hodet skal ut....selv om jeg vet at det før visstnok er det verste (er førstegangs)....så håper liksom at det skal være litt "angst-dempende".. Men men....alternativet er at hun blir der - og det orker jeg ikke. ;-) ;-) Masse lykke til! :-D
Mammamedmot Skrevet 30. mars 2011 #3 Skrevet 30. mars 2011 Jeg er førstegangsfødende, og har natt til i går for første gang opplevde noen skikkelige vonde kynnere. Etter dette kom nervene. Jeg gruer meg veldig til riene og håper bare at jeg og prinsen kommer helskinnet igjennom dette !
rednasea Skrevet 30. mars 2011 #4 Skrevet 30. mars 2011 eg e i uke 34.e 2svangerskapet mitt,men fikk første mann i 2001.så e så lenge siå.merke eg og grue meg sinnsykt nå,di siste 2ukene har eg hatt så utrolig mye kynnere,å di blir bare sterkere og sterke,e isje rier,men hadde isje sånt så dette med første mann,så plagsomt å ha så mye sterke kynnere før riene ska begynna,blir jo heilt utslitt jo,e spent på om eg føder før ,håper helst isje det,då blir det prementur,så han kan vera der någen uker te:)men når du e 2 gangs så vet du jo ka du går te,så når det nerme sg så vet mann ka så snart vente oss,hehe,men eg prøve å tenkte på det flotta eg ska få,så det hjelpe jo en del:)
Sessan <3 apriljente Skrevet 30. mars 2011 Forfatter #5 Skrevet 30. mars 2011 Det gjør dere garantert utrolig hvor mye vi tåler. Vi får bare prøve å se fram til den lille som ligger å ser så søtt opp på oss. Og hvilken lykkerus vi blir i når de endelig er ute. Lykke til dere også jenter dette klarer vi. Er som mamma har sagt, har hun kommet inn så må hun komme ut, og det er jo sant
Sessan <3 apriljente Skrevet 30. mars 2011 Forfatter #6 Skrevet 30. mars 2011 Dette er også mitt 2 svangerskap, og sånn som med deg så har jeg også hatt masse vonde kynnere i mange uker nå. Tror nok du ikke trenger å uro deg for det, er nok bare modning. Men man blir jo totalt utslitt som du sier, og når man vet hvordan en fødsel kjennes så blir man kanskje litt ekstra nervøs akkurat når de vonde kynnerene kommer. Men vi kom da oss igjennom det den gang som vi kommer oss igjennom det nå ;p
rednasea Skrevet 30. mars 2011 #7 Skrevet 30. mars 2011 ja har sakt te meg sjøl at nå må eg bare slappa av å isje stressa å tenka så mye,e nok bare modning osv så du sier,men legen sa han låg med hode ned og at morsmunnen (tror det var det .det hete:) )var heilt myk,så alt var klart nå,men har og hørt at andre gangs fødende kjenne kynnene sterkere,så me får bare venta i spenning.hadde rier i 48timer med første mann,så håpe di isje vare så lenge denne gang:),men men,får någe flott igjen for alt dette,masse masse lykke te me resten av svangerskapet ditt,og fødselen:)
tina 79:) Skrevet 31. mars 2011 #8 Skrevet 31. mars 2011 Gruer meg litt jeg også.. men så tenker jeg på hvor letta jeg følte meg sist når det faktisk satte igang, og jeg var sikker på at jeg var i fødsel. Smertene er på en måte velkomne når de blir "ekte", fordi da har de jo en hensikt. Gruer meg mest til pressingen jeg... JM og mannen måtte overbevise meg i noen minutter sist før jeg turte å prøve- fikk helt panikk!
Sessan <3 apriljente Skrevet 31. mars 2011 Forfatter #9 Skrevet 31. mars 2011 Joda sant det, da vet man jo at alt som man har opplevd i svangerskapet osv kommer til en ende og at vi får prinsessa/prinsen vår ) pressingen er vel det man kan tro gjør vondest, trodde iallefall jeg! Men gud så godt det var å endelig se målet pluss at det gjorde ikke noe Vondt, hehe. Tok under ett kvarter før han var ute fra første press
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå