Anonym bruker Skrevet 30. mars 2011 #1 Skrevet 30. mars 2011 Jeg er så glad for at jeg har funnet drømmemannen, drømmehuset, og at vi har fått verdens vakreste lille resultat av våre gener blandet sammen, vår lille sønn. Jeg er glad for at jeg har flotte foreldre og en søster som er kjærlige og gode og stiller opp når enn man trenger det. Jeg er så glad for at jeg har svigerforeldre som jeg faktisk liker og setter stor pris på, og for at det er gjensidig. Og for at babyen min sover ti timer hver natt og smiler til meg hver morgen!
Gjest Skrevet 30. mars 2011 #2 Skrevet 30. mars 2011 Jeg er glad for at jeg har tak over hodet, en varm seng, mat på bordet og ikke minst: At jeg har en nydelig datter som spiser godt, som sover godt, som er snill og som er blid, sånn stort sett. Jeg er glad for at jeg har klart å finne meg selv som alenemamma, at jeg klarer meg selv, at jeg gjør en god jobb, at jeg har gode venner og at vi har stor frihet til å kunne gjøre, nesten, som vi vil. Jeg er glad for musikk, god litteratur, fyr i peisen, ullsokker, sol, konvolutter uten vindu, lillebror, katten og havet. Jeg er glad for denne tråden:)
✿Hildegirl er hjemmemamma✿ Skrevet 30. mars 2011 #3 Skrevet 30. mars 2011 Åh det var fint! Mente ikke å være anonym her. Er liksom ikke en hemmelighet hva jeg er glad for. Håper flere hiver seg med på denne! HI
Gjest Skrevet 30. mars 2011 #4 Skrevet 30. mars 2011 Jeg ble også glad:) Skal bli flinkere til å huske på, og ta vare på, hverdagsgleden. Det er den som er viktig:)
Tante Blås Squaw Skrevet 30. mars 2011 #5 Skrevet 30. mars 2011 Så koselig å lese! :oD Min liste over ting jeg er GLAD for; * jeg har klart meg gjennom masse dritt og blitt styrket av det * jeg deler livet med en kjernekar og tre herlige unger, og har en svigerfamilie som er helt fantastisk * kreativiteten blomstrer * jeg har venninner og kompiser som det ikke finnes maken til * jeg har kommet igang med trening igjen, og har mer energi enn på lenge * ...og så er det alle de små tingene, som påskeliljer, gode romaner, solskinn, nyvaska sengetøy, fuglesang, Tori Amos, franske filmer, Sandman, veggistaco, brev fra min kjære Atti, Scrappiness, kaffe, enhjørninger og mye mye mer ;o) Livet er digg! :oD
Anonym bruker Skrevet 30. mars 2011 #6 Skrevet 30. mars 2011 Jeg har funnet, kommet inn på og begynt på bacheloren som er perfekt for meg på alle mulige måter. Jeg har, etter flere år med utallige kortvarige forelskelser a la "Mr Right-Now", funnet en person jeg har lyst til å gifte meg med, få barn med og bli gammel sammen med. Jeg har verdens mest fantastiske familie, og kommer svært godt overens med det jeg håper er min kommende svigerfamilie. Jeg har velfungerende sanser som gjør at jeg kan nyte musikk, film, visuell kunst, bøker og hver minste lille detalj av min vakre kvinne til det fulle. Jeg er fysisk frisk og har et hjerte som banker lidenskapelig for en sport som gir meg et kick og gjør meg ydmyk, fokusert, målrettet, og lykkelig. Jeg har få, men gode venner som jeg stoler på, er glad i og aldri kunne klart meg uten. Det er fantastisk godt å kunne si at livet er verdt å leve
Ranveig R Skrevet 30. mars 2011 #7 Skrevet 30. mars 2011 Supert! Store ting eg er glad for: * at eg kjem til å bli tante igjen i løpet av veldig kort tid * at lille (og vi som familie) har kome seg igjennom 2,5 tøffe år med mykje trøbbel, og at ho no er friskmeldt * at vi sannsynlegvis vil klare å rette synsfeilen til eldste så han ikkje blir blind på eine auget * at vi har tak over hovudet, mat på bordet, jobb å gå til og barnehage med fantastiske tilsette * at vi har mulighet til å jobbe mindre mens ungane er små * fantastisk familie og svigerfamilie i umiddelbar nærhet (alt av søsken, foreldre og besteforeldre bur innan 35 min kjøring frå oss) * gode vener som betyr utruleg mykje for meg Og litt mindre ting, som gjer stor forskjell i kvardagen: * SOL to dagar på rad * ein ekstra fridag, fri frå barnehagen og ein harmonisk og totalt kranglefri tur på eit veldig publikumsfattig Akvariet * middag hos søstera mi saman med ungane, mamma, pappa, nevøen min + ein ven av familien * ein halvferdig dokkekjole strikka av lilla og gult "pusegarn" som eg hadde liggande * plussgrader, joggesko og tulipanspirer rundt bærbuskane (som for øvrig også har grøne knoppar) * treningskicket som har kome med våren Fine tråden )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå