Anonym bruker Skrevet 30. mars 2011 #1 Skrevet 30. mars 2011 Vi har to små barn, og jeg har sjelden (les: aldri) lyst på sex. Har alltid gått på p-piller, men nå har min far oppdaget at han har en sykdom som gjør at blodet levrer seg for fort og at det er økt risiko for blodpropp. Dette er en sykdom som går i arv fra far til datter, og jeg må derfor sjekke om jeg har denne sykdommen. Men fordi jeg ikke har fått sjekket enda, har jeg foreløbig sluttet på p-piller. Så dette er første syklusen jeg har hatt uten p-piller. Tror jeg har eggløsning i disse dager, pleier iallfall å være nå. Og jeg har så utrolig lyst på sex. Tenker på mannen min hele tiden, bare venter på at ungene får lagt seg slik at vi kan ha sex... Er liksom så uvanlig til å være meg. Har det sammenheng med eggløsning?
Anonym bruker Skrevet 30. mars 2011 #2 Skrevet 30. mars 2011 Klart vi har mer lyst ved eggløsning.Da er vi jo i brunst hehe. Menn er mer tiltrukket av oss også da pga noen lukter. Vi er tross alt bare dyr:-P
Anonym bruker Skrevet 30. mars 2011 #3 Skrevet 30. mars 2011 Sånn er jeg også. I dagene før eggløsning går sexlysten rett til topps, for så å nesten forsvinne igjen frem til neste gang. Er jo naturlig at vi har mer sexlyst da, vi er jo genetisk programmert til å ville få flere barn.
Anonym bruker Skrevet 30. mars 2011 #4 Skrevet 30. mars 2011 Men hvorfor har jeg aldri merket det når jeg går på p-piller? Fjerner de sexlysten også da? HI
Anonym bruker Skrevet 30. mars 2011 #5 Skrevet 30. mars 2011 P-pillene narrer kroppen til å tro at den er gravid, du har ikke eggløsning så lenge du går på pilla.
Anonym bruker Skrevet 30. mars 2011 #6 Skrevet 30. mars 2011 Du har vel ikke eggløsning på p-piller. Tror jeg. Og så er nedsatt sexlyst en vanlig bivirkning av dem.
Anonym bruker Skrevet 30. mars 2011 #7 Skrevet 30. mars 2011 du har ikke eggløsning når du går¨på ppiller:) Derfor har du aldri merket dette før. enjoy
Anonym bruker Skrevet 30. mars 2011 #8 Skrevet 30. mars 2011 Jeg er singel, og tiden rundt eggeløsning er et h***** for meg.. Merker det vanvittig godt! Så jeg vet akkurat når jeg har størst sjanse for å bli gravid for å si det sånn:p Bra, siden jeg ikke har planer om det enda.
Anonym bruker Skrevet 30. mars 2011 #9 Skrevet 30. mars 2011 Et tips er jo å bruke baby comp eller lignende som prevansjon for deg. Da finner du ut hvilke dager som er de "usikre" i mnd og kan bruke kondom disse få dagene. Da slipper du også å tilføre kroppen hormonoer i og med at du er disponert for blodpropp.
Anonym bruker Skrevet 30. mars 2011 #10 Skrevet 30. mars 2011 Ikke bare jeg som får mer sexlyst når jeg har eggløsning, Gubben min blir jo nesten styrløs, selv om jeg ikke har sagt at jeg har EL! Så det er nok noen instinker eller kall det hva du vil, som lever i menneskene selv i år 2011!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå