Anonym bruker Skrevet 30. mars 2011 #1 Skrevet 30. mars 2011 Det ble slutt med meg x'n, tja..først i januar, men vi bestemte oss for å prøve litt til for å se om han klarte å finne tilbake til følelsene. Desverre klarte han ikke det, ikke noe å gjøre med det. Så nå er det slutt. Vi har fortsatt kontakt. Vi sender meldinger og oppfører oss nå som venner, snakker ikke om slike ting som kjørester gjør, men er slik vi var før vi ble sammen. Ikke daglig kontakt da, men...nå og da. Og ringes av og til. Idag fikk jeg vite at jeg har hatt en spontanabort. Til tross for p-stav. Nå er jeg veldig usikker. Skal jeg fortelle han dette? det etiske i meg sier at det er det riktige å gjøre, men igjen så tenker jeg at vi er jo faktisk ikke sammen lenger og dette skjedde etter at det ble slutt. Vil han vite det? Trenger han å vite det? Jeg kommer ikke til å fortelle han det som ett desperat forsøk på å få han tilbake, men jeg føler at jeg lyver om jeg ikke sier det. Det var jo ikke bare mitt foster jeg mistet, men hans også. Nå skal det også sies at vi var enige om(når vi var sammen) at dersom vi skulle bli gravide så kom det til å bli abort. Jeg har en fra før, er under utdanning, han også, ingen fast jobb enda med andre ord. Så det var vi jo enige om. Så den spontanaborten endrer jo ingen ting. Men jeg føler meg veldig tom, og trist. Tror kanskje det er underbevistheten som gjør meg så trist fordi jeg ikke er helt over han, men igjen...skal jeg fortelle han det? Ville dere gjerne vite det om det gjald din nylige x?
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2011 #3 Skrevet 19. mai 2011 Du burde absolutt fortelle ham dette. Som du sier, det var hans foster også. Han har rett til å vite det. Det betyr jo ikke at noe endrer seg for dere fremover, men jeg mener at når man lager barn sammen, selvom det ender i spontanabort, har begge like mye rett til å vite om det.
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2011 #4 Skrevet 19. mai 2011 Du burde absolutt fortelle ham dette. Som du sier, det var hans foster også. Han har rett til å vite det. Det betyr jo ikke at noe endrer seg for dere fremover, men jeg mener at når man lager barn sammen, selvom det ender i spontanabort, har begge like mye rett til å vite om det.
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2011 #5 Skrevet 20. mai 2011 ingen grunn til å fortelle han det. Snakk heller med venner eller familie du stoler på hvis du er trist. Det har ikke vært noe barn ... Og dere skulle uansett ikke ha noen barn.. Behold kontakten men ikke fortell han det
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå