Anonym bruker Skrevet 30. mars 2011 #1 Skrevet 30. mars 2011 Jeg har en gutt på 8 mnd. Han spiser grøt til frokost, brød eller frukt til lunsj ( Er ikke alltid brød er populært) Middag og grøt til kvelden. Jeg ammer før alle måltidene. Nå virker det som om han begynner å bli litt "lei" puppen. Spiser bare noen "sup" og så er han ferdig. Han tar ikke flaske eller erstatning så det får jeg ikke i han. Er det nok med bare det han får i seg gjennom grøten??
Anonym bruker Skrevet 30. mars 2011 #2 Skrevet 30. mars 2011 Jeg hadde samme "problem" som deg, spurte helsesøster, og hun sa at så lenge barnet mitt spiste minst ett (helst to) grøtmåltider om dager er det ikke noe problem. Gjennom Nestle sin grøt får barne i seg alle næringsstoffer og vitaminer som man ellers får i seg gjennom morsmelka.
Anonym bruker Skrevet 30. mars 2011 #3 Skrevet 30. mars 2011 Å takk for svar Nå ble mammahjertet lettet.. Han tar jo litt pupp å, men han har liksom ikke tid så blir nok ikke mye han får i seg. Men da trenger jeg ikke å bekymre meg
Anonym bruker Skrevet 30. mars 2011 #4 Skrevet 30. mars 2011 Jeg ammet kun morgen og kveld når sønnen min var 8mnd og det sa helsesøster var helt greit ettersom han spiste grøt to ganger om dagen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå