Anonym bruker Skrevet 30. mars 2011 #1 Skrevet 30. mars 2011 Er litt "dum" på området. Akkurat begynt med mme etter at jeg måtte gi meg med amming. Gutten er 2 mnd gammel. Skal han ha vann som tørstedrikk ved siden av? Er det noen "farer" med mme som jeg bør vere obs på? Amma nr 1, og nr 2 til nå, og da er det jo bare å mate... hvordan er det med mme?
Anonym bruker Skrevet 30. mars 2011 #2 Skrevet 30. mars 2011 Neida, han trenger ikke vann ved siden av, han får i seg nok væske gjennom mme. Du finner masse bra info på www.flaskeposten.org.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå