Anonym bruker Skrevet 30. mars 2011 #1 Skrevet 30. mars 2011 Trenger litt hjelp når jeg skal bestemme meg for sete, er nummeret før vi må bytte ut. Må være bakovervendt såklart. Hvilket har dere, hva er dere fornøyd med og evt. ikke så fornøyd med?
Anonym bruker Skrevet 30. mars 2011 #2 Skrevet 30. mars 2011 Har Akta Graco Duologic2. Gutten er 2 år og 3 mnd og har foreløpig god plass, både i setet og til bena. Men han er litt liten for alderen da. Er totalt sett veldig fornøyd. Vi hadde bl a det kriteriet at det skulle kunne festes enten med isofix eller setebelte, og da er dette et av veldig få som kan det. Det er også et av få som er godkjent i den svenske Plus-testen
Anonym bruker Skrevet 30. mars 2011 #3 Skrevet 30. mars 2011 Har Besafe izicombi x3 bakovervendt med isofix, er godt fornøyd. Scoret høyt (testvinner) i siste forbrukertest i Norge og hadde vært godkjent i den svenske plustesten om det ikke kunne vært brukt forovervendt også (vi har ingen planer om å ha det forovervendt foreløpig). De setene fra besafe som er helt like men bare kan brukes bakovervendt er godkjente i plustesten).
Anonym bruker Skrevet 30. mars 2011 #4 Skrevet 30. mars 2011 BEsafe x3 bakovervendt virker som en kanonsolid stol. Jeg har den selv. Eneste jeg syns er dumt er at den heller nedover så ungen sitter veldig rett. Kan ikke lenes lenger bak på en måte. Nå har jeg setet lent så langt bak som det går og hun sitter rett opp og ned. Når hun sovner faller hodet fram. En annen ting med den som er dumt er at den er så stor.
Anonym bruker Skrevet 30. mars 2011 #5 Skrevet 30. mars 2011 Jeg har Besafe x3, og er veldig fornøyd med setet. Den ekstra gode puten bak, hjelper mye på da barnet sover. Av og til faller hun freomover med hodet, men er blitt veldig flink til å utnytte puten. Det gode syns jeg er, at hun kan legge hodet til siden i puten, uten at hodet faller fremover. Hun sover nå hvertfall som en sten. Besafe er tung og klossete, men syns alle seter er det. Viktigst er at sikkerheten er på plass.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå